"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 26. august 2008

Baby Girl Card

Har lekt meg litt til med papirer fra Melissa Frances, bl.a. det samme lysblå som på forrige kort. Det ble et jente babykort. På tide jeg lager noen babykort, det har jeg nemlig ikke gjort så mye! :o) Og så ble dette jammen et kort med engelske tekster, også.
De store blomstene er fra Petaloo, de små fra Prima. Tekstene er fra et klippeark jeg kjøpte på Panduro for leeenge siden. De søte babyfotavtrykkene er fra Jolee's. Cat's Eye Pink Pastel og Sky Blue langs kantene. Bling og perler fra Kaisercraft.

Another card with the paper "Chelsey" from Melissa Frances. A Baby Girl Card, this time. It's about time I make some cards for babies! :o) Flowers from Petaloo and Prima. The cute baby footprints are from Jolee's. Cat's Eye Pink Pastel and Sky Blue along the edges. Rhinestones and pearls from Kaisercraft.

Detaljbilde 1. Ville bare få tekstene bedre fram! Venstre side av kortet. :o)

Close up photo 1. Just want you to have a closer look at the sentiments/texts! :o)

Detaljbilde 2. Høyre side av kortet.
Close up photo 2. The right side of the card.

Tuuusen takk for de koselige kommentarene på forrige kort!! :)
Blir så glad når noen forteller meg at de liker noe jeg har laget! :D

Thanks a lot for the comments on my card yesterday!! :D

4 kommentarer:

Marianne sa...

Så nydelige disse to siste kortene dine er!! Artig å se samme mønsterpapir på to helt forskjellige kort. Og så er du utrolig flink til å huske, og skrive ned produsenter og hvor ting og tang kommer fra. Der er jeg skikkelig dårlig. Jeg husker kanskje å nevne stempelprodusent, men der stopper det....

Ha en fin tirsdag.
Marianne:)

Maya sa...

Igjen ett utrolig flott kort!
Jeg bare elsker de petaloo blomstene,de er jo så utrolig lekre!

Klemmer fra Maya

Maria sa...

Hei! Måtte jo se bloggen din, når jeg så du hadde besøkt min.. Ja, morsomt å møte på flere med samme hobbyen i denne byen. Utrolig fine kort du lager..

Turid Mari sa...

Herlig kort enda en gang, Hege :)
Og den egentlige grunnen te at æ kommer innom va å si:
Tuuuuusen takk :):) Fikk pakke i posten idag, med maaasse godsaka :)
Har brukt litt av det i dag og kooosa mæ masse!! Nyyydelig kort og fantastisk gavepose :) (la de ut i bloggen) Tusen, tusen, tusen takk enda en gang :)
Snille du!!!
Nu e det grace anatomy :D:D Endelig!!! Stor klem!!!