"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 25. august 2008

Happiness...!!!

I går søndag, fikk jeg laget dette kortet. Jeg henta fram symaskinen og gikk igang. Det finnes en søm her, selv om den kanskje ikke vises så veldig godt. ;o) Her er mønsterark, rub on og glitterhjerter i chipboard fra Melissa Frances. Når det gjelder resten av pynten, er alt av blomster kjøpt hos Kremmerhuset, lysgrønn blonde er fra Prima, det prikkete lysrosa sheer/organza båndet husker jeg ikke produsent navnet på, og det hvite blondebåndet har jeg fått hos søte og snille Turid Mari!

I made this card yesterday. Paper, rub on and hearts come from Melissa Frances. The flowers are from a local store, light green lace from Prima, pink sheer ribbon with dots; I don't know the producer's name... and white lace, which I got from cute and very kind, Turid Mari!

Ha ei fin uke!

6 kommentarer:

Inger Marie sa...

Sukk så nydelig kort du har laga. Er misunnelig på dere som har symaskin...det vil jeg også ha ;)


Ha en fin ny uke

god klem

Turid Mari sa...

Nyyyydelig kort, Hege :)
Looove it :)
Kanskje æ må ta mæ en tur innom kremmerhuset ;)

Maya sa...

Åhhh det var lekkert,Hege :)

Klemmer fra Maya

Marie sa...

Nå har du virkelig kommet i siget, Hege :-) Og funnet fram symaskinen har du og ;-) Så bra!! Kjempesøtt kort som det ooooste MF av ;-)
Klemmer :-)

Aud sa...

WOW! Kjempenydelig!♥♥♥

Anne Lise sa...

Så nydelig dette kortet var!

Håper det er greit at jeg la inn bloggen din i linklisten min:
http://www.barnemix.no/scrapping/blogger.php