"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 28. august 2008

I postkassa mi i dag - In my mail box


Jeg var så heldig å vinne en Clear Card utfordring i regi av Kristine M. Biseth og Papirgleder, med mitt første Clear Card. Overraskende å vinne, for alle kortene som var med i utfordringen, var jo kjempeflotte!!... Hadde absolutt ikke ventet dette, og jeg X'et jo fingrene for at Marie skulle vinne med dette kortet!... (Disse sauene er en av mine favoritter, ja!) :o)

Premien ramla ned i postkassa i dag; et umontert Ladybug stempel / Rachelle Anne Miller designet stempel! Jeg ble informert om at stempelet som skulle komme het "Just cozy". Dette stempelet bærer imidlertid tittelen "Under the blanket". Så da ble jeg overrasket nok en gang! ;o) Jaja, kjempesøte er de nå uansett, alle sammen av disse Ladybug stemplene!!! :)) Takker så meeget for premien!! Første gang jeg har vunnet noe for et kort jeg har laget. Artig! :D



Bilde av premien, med håndskrevet gratulasjon fra Anne Marit hos Papirgleder. Takker og bukker, eeeh neier, mener jeg!! :o)))

I won this really cute Rachelle Anne Miller stamp through a Clear Card challenge at Papirgleder, with my first Clear Card. I've never won anything before, with my cards, so this was fun! :) Thanks to Papirgleder for the prize! :))

11 kommentarer:

Marie sa...

Sååååå koselig stempel du har fått!! Det gikk jo fort også :-) Det var virkelig fortjent, selv om du krysset fingrene for at det skulle være meg!!! Gratulerer, nok en gang :-) Vi får vel bare fortsette å være med på utfordringer, kanskje jeg kan "slå" deg neste gang, tihi ;-)
Koz & klemz ;-)

Ingun sa...

Gratulerer!
Det fortjente du, kortet er nydelig

Torill sa...

Stilig! Gratulerer med premien! og det kortet var skikkelig flott!! Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min! Takk takk

Marianne sa...

GRATULERER med velfortjent seier!!
Gleder meg til å se det nye stempelet i bruk. Jeg har det ikke selv, men jeg har noen trykk, og det er kjempekos!

Ha en finfin dag.
Klem Marianne.

Maya sa...

Gratulerer med premien og for ett herlig stempel du fikk!
Å lage kort er moro,og man får en ekstra piff når man vinner ;)

Klem fra Maya

Paradise sa...

ååh!! Stort grattis får jag ju ta å säga! Gu va skojigt!! Speciellt när man tävlar mot andra riktigt duktiga kortmakare! =D
Ditt tävlingsbidrag är superfint, såklart att du skulle vinna!!
MÅnga kramar Petra
http://paradises.blogg.se

CarolinesGlede sa...

Grattis!! ikke rart du vant!! Kortet er utrolig lekkert!! Nei, jeg har ingen av julestemplene jeg spurte om hehe :) .. ikke fått et eneste trykk gitt :p . så jeg er veldig takknemlig for trykk hvis du har tid og lyst :)

Turid Mari sa...

Hmmm.. æ va da så sikker på at æ skreiv dæ en lang kommentar te dæ her inne i går!? Har du sletta den, di lura;) hehe.. neida, æ har sikkert bare vært for rask da æ bekrefta ;)

Uansett: Gratulere så masse me stempelpremie :) Clearkortet ditt va nydelig!! :)
Den blomsten du spurte om e faktis fra bazzil :) Æ like størrelsen på de :) Ellers har æ heller lite blomster, men blei såå gla før de der organza rosen æ fikk hos dæ! Hadde faktisk kjøpt mæ nån lignanes i silkestoff samme dag :):)

Også va det det stativet mitt ;) Vi tar kortan vårres fra Baccara, og dermed e vi forplikta te å bruke demmes stativ også :) Kan ikkje linke, men her e adressa te demmes hjemmesida: http://www.baccara.no/newlook/default.asp
E litt usikker på om de selg te privatkunda da :)

Kos dæ i helga!!
Stor klem!!

bibbi sa...

Hei hei :)
Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min. Har dessverre ikke tenkt å ta inn noe fra MME.

Ha en fin dag!
Johanna

Turid Mari sa...

Men duuu.. kordan har du fått tidspunkt før siste oppdatering på de forskjellige i blogglista di?! :)
Det vil æ og ha, sånn at æ slipp å ta heeeile runden hveer gang ;)

Camilla sa...

Gratulerer så masse!! Ikke rart du vant da, du lager nydelige kort!! Og det er så gøy å komme inn i bloggen din å kikke;)
Klemmer fra Camilla.