"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 27. august 2008

Live Laugh Love



Laget dette kortet i går kveld, og ble ferdig med det rett før "Grey's Anatomy" startet. Her er mønsterark fra Adornit: "Sweet Love Words" og fra Melissa Frances: "Paige". Kremfarget Bazzill Criss Cross og en brunrød kartong til selve kortet. Designer Stickers fra Melissa Frances. 3 brune Center Kisses fra Prima Marketing. Kremfarget, prikkete bånd er kjøpt på Nille en gang i vår. Jeg har også brukt Retro Flower punch, i den minste størrelsen. De store blomstene er laget ved hjelp av "Fold Back Swirls" template fra Hot of The Press.

Made this card yesterday evening, while waiting for a new episode of "Grey's Anatomy". Papers: "Sweet Love Words" from Adornit and "Paige" from Melissa Frances. Cream coloured Bazzill Criss Cross and brown-red for the card base. Designer Stickers from Melissa Frances. 3 brown Center Kisses from Prima Marketing. Cream coloured dotted ribbon, from a local store. Retro Flower punch for the small flowers. The larger, double petal flowers are made with the "Fold Back Swirls" template from Hot of The Press.

6 kommentarer:

Marianne sa...

Nok et nydelig kort fra deg. Dette likte jeg kjempegodt! Friske farger, og så levende med alle "snurrene":)

Promarker ja, løp og kjøp!
Til hudfarge bruker jeg Blush, og til røde kinn bruker jeg Pastell Pink. Det er også fint å skygge ansikt og kinn med Dusky pink hvis du vil ha det litt mer dempet. Ivory synes jeg blir litt for lys og litt for gul. Jeg bruker den ofte som skygge rundt hele motivet. Nå er det jo mye som er "smaksak" her, også bruker jeg akvarellpapir (huff og huff det er jo ikke så bra, men jeg har vent meg til det, og får det best til på akvarell), og da blir fargene bittelitt gråere enn på helt hvit kartong.
Lykke til, og hvis det er nettshopping du skal på, så koster tusjene 7 kroner mindre pr stk på Papirloftet enn andre steder!

Klem Marianne.

Rita sa...

Så nydelig kort, Hege-Annie!! KOmmenterte det på Papirgleder. Likte alt ved det.

De siste kortene i bloggen din var også helt fantastiske. Så sarte og delikate. Nå skal jeg tilbake og studere videre nedover :o)

Ha en fortsatt fin dag!

Hilsen Rita

Marie sa...

Hellu :-) Gratulere med seier'n på clear card utfordringen, tru ka slags ladybug stempel du får ;-)
Så effektiv du har vært i det siste, og laga masse nydelige kort!! Klem

ANGELO sa...

Så mange flotte kort du har laget siden sist :) Du er skikkelig flink, altså!!!

Jeg har enda ikke fått prøvd ut den malen du sendte meg, men jeg tror kanskje at jeg skal forsøke på det nå på fredag. Jeg blir alene hjemme, og kan pusle så mye jeg vil :)

Ha en flott dag videre, Hege-Annie!

Klem, Kristin :)

Marte sa...

Hei Hege-Annie!

Tusen takk for en hyggelig kommentar! Det varmer! Kan tro jeg var fornøyd og "gal" da ringen kom på fingeren. Endelig ;)

Du lager da veldig mye flott selv, søta! Dette kortet var jo kjempefint! Er så glad i swirls, lager en ekstra "svung" på alt synes jeg :) Dessuten var det da veldig flaks å bli ferdig akkurat til Grey's! Det kaller jeg godt timet!! :)

Ha en god dag! Godklem fra meg

Anita Hagen sa...

Hei Hege-Annie

Tusen hjertelig takk for alle søte og koselige kommentarer du legger igjen hos meg. De varmer langt inn i hjerterota, kan jeg love.

Grattis med Clear-card premien. Utrolig nydelig og flott kort da *sukk* Du lager jo så utrolig mye delikat og herlig at det er en fryd å se.

Ha en finfin torsdag videre!

Klem fra Anita