"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 7. august 2008

Nå er jeg visst blitt blogger, jeg også! :o)

Hei til alle som tilfeldigvis skulle slumpe innom her hos meg!!

Jeg har lenge gått og hatt lyst til å opprette egen blogg, men har samtidig vært litt redd for at det skal ta for mye av min tid. Nå har jeg "tatt mot til meg" og tatt steget inn i bloggverdenen. Er jo stadig innom andres hobbyblogger og ser på alt det fantastiske som lages innen kortlaging, stempling og papirhobby av mange, utrolig kreative og dyktige mennesker. Ikke fritt for at jeg har "måttet" legge inn igjen kommentarer her og der, så da er det vel like greit å ha en egen blogg å gå via. :o)

Er ny på dette, så det er en del ting å finne ut av for min del. Får se om det ikke ordner seg med utforminga av selve bloggen og alt det andre, etter hvert. Vi får se, "kor det fyk avgårde", med tida. :o)

Ingen kommentarer: