"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 8. august 2008

Noen gaveposer jeg lagde tidligere i sommer.

Når jeg ikke har vært produktiv helt nylig, får jeg vise noe av det "gamle" jeg har laget.
Jeg kan ikke få til å gjøre så veldig mye hobby"arbeid" akkurat nå heller, da jeg har pådratt meg en utglidning nede i korsryggen på venstre side... Dette skjedde tirsdag kveld mens vi var på overnattingstur på Dividalshytta i indre Troms. Ikke gjorde jeg noe spesielt, da det skjedde; ruslet på stien utenfor hytta med ei grein til å spikke på, i hånda. Plutselig var bare smerten og varmen der.... Vel vel... I dag var jeg hos kiropraktor for første gang i mitt liv. Og dit må jeg tilbake neste uke. Håper allting retter seg FORT!!! Ikke annet å si. -

I haven't produced much lately, so...: here are some gift bags that I made earlier this summer.
I have a crick in the back, and hope that the chiropractor will help me get everything back in place againg during next week, so that I will be more able to sit upright like normal again!!!

Men HER kommer gaveposene mine:


Gavepose 4. Hänglar stempelet med sommerfugllarve-jenta er også brukt her. Det er jo så søtt! :o) Mønsterark fra MME. "Du er en engel" tekststempel fra Toves Design. Ellers stempler fra Stempelglede og Kreativ Hobby. Hortensia (Hydrangea) blomster fra Prima. Alle motivene på gaveposene er malt med Distress Ink.

Gift Bag 4. The cute H&S stamp again. And other stamps from Stempelglede, Kreativ Hobby and Toves Design (Tove Svartkjønnli).




Gavepose 4. Baksiden. Denne baksiden er meget lik baksiden på mine to første gaveposer. Samme stempler er brukt her.

Gift Bag 4. The back. Almost the same as on my two first gift bags, some different colours though.




Gavepose 3. Baksiden. En sommerlig hilsen til en venn. :o)
Gift Bag 3. The back. Summer greetings for a friend: "Enjoy life, the sun, the ocean and long, wonderful summer nights!" and " Friendship is the source of the greatest joy/delights!"




Gavepose 3. Også denne gaveposen fikk et sommerlig H&S jente-motiv. MME mønsterark her også. Dette er ett av mine favoritter blant arkene derfra! :o) Ellers stempler fra Stempelglede og fra Papirgleder (på baksiden). Denne gaveposen skal avgårde i posten, etterhvert - om enn litt sent, i forhold til God sommer-hilsenen bakpå... (Bedre sent enn aldri! Mottakeren har visstnok sen ferie i år, så da så!) ;o)
Gift Bag 3. Made with one of my favourite papers from MME. Stamps from H&S (Hänglar & Stänglar), Stempelglede and Papirgleder.



Gavepose 1. Her er den aller første gaveposen jeg lagde. Papirer fra MME. De er bare så nydelige, disse papirene derfra! :o) Stemplene er fra henholdsvis Hänglar og Stänglar, Stempleglede og Kreativ Hobby.
Gift Bag 1. My first Gift Bag! :o) Papers from MME. Stamps are from Hänglar og Stänglar (the girl - she represents a caterpillar that will turn into a butterfly), Stempelglede (Norwegian text which in English is "Thanks a lot") and Kreativ Hobby (The flower, with the text: "A big flower for you!".


Gavepose 1. Baksiden. Slik ser baksiden av min første gavepose ut! Stempler fra Stempelglede er brukt her. Sommerfuglene er punchet ut. "Håndlaget av..." stempelet er et personlig stempel bestilt fra Scrapmagasinet. Min gavepose nr. 2 ble veldig lik den første, da jeg ble veldig fornøyd med denne.
Gift Bag 1. The back. Stamps are from Stempelglede ("Good friends are the real treasures in life") and from Scrapmagasinet (Personal stamp:"Handmade by..."). My second Gift Bag was almost the same as the first, because I was very happy with it.
Ha en god helg! Nyt siste rest av sommeren mens vi har den!!! :o)))
Have a nice weekend! :o)))



5 kommentarer:

Rita sa...

Heisann

Så fine gaveposer du har laget, veldig for seg gjort!! Lekre papirer, og masse fine stempler.

Tror jeg har sett de fine gaveeskene dine på Papirgleder. Kan det stemme??

Ha en kjempefin helg! Og så gleder vi oss nesten litt til mørke høstkvelder, eller hva.... :o)

Takk for titten.

Hilsen Rita

Camilla sa...

Woooow! Fantastisk lekkre gaveposer! Er helt stum av beundring jeg!!
Klemmer fra Camilla.

Rita sa...

Hei igjen

Klart du kan linke, jeg legger inn deg også ;o)

Hei igjen

Marianne sa...

Hei, og tusen takk for koselig besøk i bloggen min:)
Gaveposene dine er som alltid grådig lekre!! Du er utrolig flink, og jeg håper det er greit at jeg linker til bloggen din, for hit tar jeg gjerne turen igjen!(..og igjen, og igjen..)

Lykke til og god bedring med ryggen din. Håper det går seg til raskt. Blir liksom ikke det samme å stå og lage kort...

God natt.
Marianne.

Marie sa...

Hei Hege! Hvordan går det med ryggen din? Fått behandling?

Jeg må gjenta meg selv litt, for jeg syns du lager helt fantastiske gaveposer! Ja, du er helt RÅ på gaveposer ;-) Mottakerene er kjempeheldige!

Brage er skikkelig forkjølt i dag, og surker mye. Men hvis du er i bedre form, har jeg veldig lyst til å møtes i løpet av uka?

Klem