"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 7. august 2008

Noen kort jeg har laget tidligere. Some cards that I have made, earlier.

Et "Magnolia-kort" jeg har laget. Har brukt papirer fra MyMind'sEye og Basic Grey. Tilda er malt med Distress Ink. Hun er stemplet opp på akvarellpapir med StazOn i fargen Saddle Brown. Jeg syns det ble så behagelig med lysere brunt på de mer sommerlige og vårlige kortene. Ellers er det stempler fra Kort i Hodet ("Du er spesiell"), Papirloftet (Poststempel "Størst av alt er kjærligheten og poststempel bølge), billettstempler fra Autumn Leaves. Blomster fra Prima. QuicKutz fotohjørner. Hjertebradsene aner jeg ikke produsentens navn på. :

A "Magnolia-card". Painted with Distress. stamped with StazOn, Saddle Brown. Papers from MME and BG. Flowers from Prima. Stamps from Kort i Hodet (Norwegian text which means: "You are special"), Papirloftet ( Post-stamps: Norwegian text, it says: " Greatest of all, is love". Ticket stamps from Autumn Leaves. QK photocorners. Don't know the name of the producer of the heart shaped brads. :



Her er innerkortet til bryllupskortet som følger rett etter, nedenunder (må venne meg til å legge bildene i riktig rekkefølge, heretter, her inne på bloggen. Dette var litt uvant! ;) Det går sæ vel tel.) Tekststempelet er fra KH. På andre siden av innerkortet ble det plass til en mer personlig hilsen. Liker denne typen kort godt. Har laget en del av dem, i løpet av våren vi hadde. Ble så inspirert, første gang jeg så et slikt kort. :

Here is the inner-card which belongs to the card right down under this picture ( I have to get used to placing my pictures in the right order, on my blog. I'm not used to this!) ;) The text is: Wishes of days filled with sunshine, nights filled with falling stars and a life filled with happiness, together!" :



Her kommer et kort jeg lagde for min mor, til en tante som giftet seg i sommer. Stempler fra Hänglar og Stänglar og tekststempel inni fra Kreativ Hobby. Har malt med Distress Ink og brukt en god del Stickles glitterlim på motivet. Mønsterpapir fra KaiserCraft. Hjertene på sidene er fra et ark i Basic Grey sin serie "Blush". Organzabåndet i rødt med hjerter, er kjøpt i en lokal butikk. det samme er blonden. Sheer bånd med prikker er kjøpt i en eller annen nettbutikk. :

A wedding card, for an aunt and her man. They married this summer. Hänglar & Stänglar stamps and a text stamp (inside the card) from Kreativ Hobby. I have painted with Distress Ink and used Stickles. Papers from KaiserCraft and Basic Grey. Prima flower. Lace and red organza with hearts from a local store. :



Her er et kort jeg lagde rett før sommerferien. Papir fra Best Creation. Det vises ikke så godt, men mønsterarket har nydelige glitterdetaljer. Har brukt Basic Grey mønsterark fra serien Blush, til de blomstene som er punchet ut med Retro Flower puncher i to ulike størrelser. Stempler fra Kreativ Hobby. :

A card with papers from Best Creation and Basic Grey ( for the flowers, made with Retro Flower punches in two different sizes). Stamps from Kreativ Hobby. The text: "Sending you sunshine and warmth". :



Her var altså noen kort jeg har laget tidligere. I sommer har jeg ikke vært særlig produktiv - man må nyte sommervarmen utendørs, mens man har den!!! Forøvrig kunne sommeren her i den nordlige landsdelen, vært bedre. Har bare vært her i nord i sommer, jeg. Og fint har det vært, likevel! :o)))

These, are some cards I have made earlier. This summer I haven't been very productive with my cardmaking hobby. I've been "busy", enjoying the season outdoors, as much as I've could. The weather in the northern part of Norway, which is my area, could've been better. I have only spent time up here, this summer. It's been good, though! :o)))
Ha en fortsatt fin dag! :o)
Have a nice day! :o)

8 kommentarer:

ANGELO sa...

Hei på deg, Hege-Annie!!! Og velkommen med egen blogg!! Så utrolig masse nydelig du har laget her, da! Jeg legger deg til blogglisten min slik at flere kan finne bloggen din :)

Klem, Kristin :)

VyanMica sa...

Hei på deg Hege Annie :D Tusen takk for kjempehyggelig hilsen på bloggen min :D & Velkommen som blogger :D gleder meg til å se hva du lager fremover. Du er utrolig flink :::D <3 <3 <3 Det criss cross kortet ditt er helt fantastisk :D Ble sittende å se på det en lang stund, og oppdaget stadig flere nydelige detaljer. Så flotte disse kortene, må pøve å få laget noen. Prøvde å legge til bloggen din som link på blogg rollen min, men det gikk ikke, tror man må ha lagt til bloggliste selv for at andre skal kunne legge til, så det håper jeg du gjør :D Utrolig mye flott her, så her vil jeg ikke gå glipp av noe :D Håper du har hatt en flott sommer der oppe i nord, og at du har fått md deg oppstaten av norges første utfordringsblogg for kortlagere:

www.sukkersøtt.blogspot.com

:D

Sttttor klem, smil og solskinn fra din scrappeveninne neri Bergen, VyanMica :D

VyanMica sa...

jeg mener:

www.sukkersott.blogspot.com :D

de skjønner seg visst ikke på bokstaven *ø* der ute i nett- verdenen :)

VyanMica sa...

Å kjære deg... Ryggen er ikke noe å spøke med :I Håpe du får røsket beingrinda på plass igjen hos kiropraktoren i morgen slik at du får satt deg foran scrappepulten igjen :D Ønsker deg masssse god bedring, og så legger jeg deg til på bloggen min :D Stor god bedring klemm og lov meg å ta det med ro med fjellturer fremover *lol*

kjempestor klemmm

Maya sa...

Hurra Hege-Annie!
Gratulerer med blogg!! :)
Så koselig å titte innom til deg,og se kunstverkene dine på rekke og rad!
Du er utrolig dyktig!
Gleder meg til å se mer :)

Klemmer fra Maya

Turid Mari sa...

Jippiiii :)
Så gøøy at du og e her nu!! :)
Masse nydelig du har laga, snuppa :) Elska de der gaveesken dine!! Talent si æ bære!!! :)
Går det bra me ryggen din?!
Gleede mæ te å se ka du finn på videre! Endeli kan æ snoke hos dæ og!!! :)

Stor klem!!

Camilla sa...

Hei!! Og såååå nydelige kort du lager!! Har sett litt av arbeidet ditt før, fra utfordringer du har sendt inn bidrag til. Og du er utrolig flink!! Veldig gøy at du endelig har fått egen blogg;)
Klemmer fra Camilla.

Kirsten sa...

Gratulerer med blogg, Hege-Annie! Så herlige kort du lager! Gleder meg til å se flere!

Ha en god helg!

Klem fra Kirsten

PS! Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! :)