"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 1. september 2008

Sukkersøtt Utfordring #5 - bidrag 2

Et nytt bidrag til Sukkersøtts utfordring 5. I favorittfargene blå og brun. Tenkte på å putte oppi et par poser "Rett-i-koppen" sjokolade, men var visst tom for dem, i øyeblikket.
Another contribution to Sukkersøtt, Challenge 5. Favourite colours blue and brown.
Forsiden. Stempel fra Papirgleder. Papirer fra MME. Har brukt en oval bord punch fra Fiskars; "roses are red".
Front. Stamp from Papirgleder. Papers from MME. I have used Fiskars' Oval border punch: "roses are red".

Baksiden. Valgte å ha lukking med å knyte sammen på baksiden. Siden dette ble så dekorativt i seg selv, har jeg valgt å ha "Håndlaget av..." merket mitt på baksiden av den sirkelrunde "tagen" inni kortet.
Back. Tied here, the folder card keeps closed. I've put my "Handmade by..." mark at the back of the circle shaped "tag" inside the card.

Innsiden. Tekststempelet er også fra Papirgleder. De hører liksom sammen, disse to stemplene! :o) Her også har jeg brukt oval bord punch fra Fiskars. Den blå sirkelen med brun ramme, er en "tag", til å skrive hilsen på.
Inside. Sentiment stamp is also from Papirgleder. It's in Norwegian and says: " Friendship is like a cup of cocoa. It makes you warm, throughout!" These two stamps kind of belong together! :o) The blue circle with brown frame, is a "tag".

Innsiden med "tagen" ute.
The inside, with the "tag".

Baksiden av "tagen".
"Tag", back.

Ha en fin dag og en god, ny uke!!! :o)
Have a nice day and a good, new week!! :o)

22 kommentarer:

Anne Kristine sa...

Så nyydelige mappkort du har laget!!!
Likte godt begge to ..gode farger du har brukt og nydelig med blondekanten du har på kort nr 2.
Takk for at du er med på utfordringen.
Klem fra Anne

Andrea sa...

Oh wow, soooo great!
xAndrea

Maya sa...

Åhhhh Hege-Annie,dette er bare lekkert!!
Nyydelige detaljer og utrolig flott gjennomført!

Takk for att du deltar :)

Klemmer fra Maya

Joanna sa...

Dette var også et aldeles nydelig mappekort. Så masse flotte detaljer og nydelige farger. Du er jammen flink:)

Klem fra Joanna

ANGELO sa...

Skikkelig nyyydelig! Og ideen med å putte rett i koppen-kakao oppi var jo genial! Morsomt å se hvor forskjellige disse mappekortene blir.

Kristin :)

Marie sa...

Åh, ska du på jobbintervju?? Kor arti, du må gje meg litt meir info, som kor du har søkt og korsn d gikk :-) Nyyyyydelig mappekort, glede meg tell eg får laga ett. E næmlig på Finnsnes tell fredag og har ingenting anna enn strikketøy og litt stempelmotiv hit :-) Kos

Aud sa...

Åh, så nydelig kort du har laget! Herlige farger og utrolig lekkert utført i alle 'ledd'. Perfekt!♥

Inger Marie sa...

Nydelig kort, så gjennomført :)
Disse mappekortene var utrolig stilige

Ha en flott tirsdag

God klem

Hanne sa...

Å du store allverden, så nydelig vakkert kort da! Man blir jo varm bare av å se på det, og når du i tillegg skal putte sjokolade oppi, så er jo lykken gjort for den som får dette! Jeg falt for fargene og alle de gjennomførte detaljene, så vakkert laget :)

Nå skal jeg titte på det andre, så flink du er!
Klem fra Hanne:)

Hanne sa...

Jeg glemte jo å si at når du skal legge link til kortene dine i Sukkersøtt sitt kommentarfelt, må du huske å ta bort alle plusstegnene (det står beskrevet over kommentarfeltet). Det er tre av dem i den html-koden som ligger der, og de må være der for at ikke det skal bli en link ut av det :) Så når du skal linke, tar du dem vekk. Alle tre :)

Lykke til neste gang!
Klem fra Hanne:)

Marianne sa...

FANTASTISKE mappekort, begge to!! Dette siste var rett og slett vakkert!! Innmari morsom utfordring dette her, det kommer til å bli lagd mange mappe-kort her i huset. Så artig og anvendelig enten det brukes til penger, gavekort, bilder, stempeltrykk eller mer fantasifulle løsninger som frøpose og kakao. Kjempelurt!!

Tuuusen takk for RAK-nominasjonen hos KH!!! Tenk at jeg vant! Men det aller herligste var å bli nominert, tenk at du plukket ut meg blandt alle disse dyktige damene:)

Stor klem fra Marianne.

Gro sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i min blogg. I din har jeg ikke vært før, men her er det jo bare så masse flott! Nå legger jeg link til din blogg fra min. Dessuten har jeg nå funnet ut at du er hegeas.
Dette foldekort er uttrolig lekkert. masse flotte detaljer og harmoniske farger. Blomstene pynter virkelig opp!
ha en fin dag.
Klem fra Gro

Joanna sa...

Oi Oi Oi dette er super lekkert:) Så utrolig varme farger og fine detailjer, helt topp.
Takk for at jeg fikk en plass i Blogrullen din, jeg ble veldig glad for det, så nå skal jeg fyke over og linke deg til min;)

Klem fra Joanna

Bente sa...

WOW!! Det var skikkelig lekkert!!!

neeta sa...

Et kjempeflott kort i nydelige farger, og så flott pyntet!

Takk for at du er med på utfordringen!:)

Turid Mari sa...

Suuuperfin denna også :)

Ingun sa...

Dette kortet var nydeligt. og så gjennomført. Du er kjempeflink

Jorunn sa...

Nyydelig kort i herlige farger!

Kathy sa...

This is so pretty!! I love the colors you have used and that stamped image is too cute!! :)Kathy

Bunny-Zoe's Blog sa...

Hi Hege-Annie, this folder card is wonderful so beautifull decorated. Hugs Nikki x

Kirsten sa...

Dette kortet var utrolig lekkert, Hege-Annie!!

Ha en fin kveld!

Klem fra Kirsten

Gunilla/Nilla sa...

Har kikat runt i din blogg. Du gör fantastiskt fina saker.

Ha en skön fredag
/Gunilla