"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 27. september 2008

Awards

Takk, Caroline for disse awards'ene!! Tuuusen takk!! Jeg skulle bare innom bloggen din for å se hva for noe nytt og flott du hadde laget, og så ble jeg overrasket med disse!... Setter pris på det! :) Fordi du er så sjenerøs, må jeg få sende tilbake til deg også, for søte og hyggelige kommentarer i min blogg!! Takk!! :)

Thanks - again, Caroline!! You really surprised me - again, with these awards! I really appreciate it! :) Because of your generousity, I have to pass this on back to you, too - for all sweet and nice comments in my blog! :)
Jeg sender også disse videre til alle dere som er så hyggelige å legge igjen koselige og varmende ord her inne hos meg. En stooor takk til dere!! :) Så, har du ikke fått disse allerede, vær så snill å bære den med hjem herfra! :)

I also pass these awards on, to all of you warm hearted people who leave such nice and warming words and comments for me here in my blog. You are the best! Thank you! So, if you haven't received these yet, please take them home with you! :)

1 kommentar:

ANGELO sa...

Hei på deg, Hege! Fuglebrett utenfor vinduet kan gå an. Jeg husker jeg hadde festet en melkekartong på veggen utenfor soveromsvinduet mitt da jeg var barn. Det var trevegg, da, vet ikke om blokka di har trevegger, jeg?!

Ellers gleder jeg meg til du får akvarellpapiret ditt i hus :) Og du, jeg har faktisk mottatt fire nye Whiff of Joy-stempler :) Jeg skulle liksom ikke ha noen, men de bare ramla inn i handlekorga mi på nettet, gitt!! Si fra hvis du ønsker trykk :)

Lørdagsklem, Kristin :)