"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 29. september 2008

Blomstrende kort 2 - Flowery card 2

,Dette kortet laget jeg i går, i samme farger, papirer og stil som det forrige kortet herunder. Glemte å ta bilder av innsiden, som også er pyntet, med blomster og med en tag til å skrive hilsen på. :)

This card was made yesterday. Same style, colours and papers as the card before. The inside is much decorated, too - but I forgot to take a photo of it!... there's a tag inside here, too. :)




Måtte ta et detaljbilde av den fine teksten!! :)

I had to have a close up photo of this beautiful poem!! :)

11 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

så nydelige kort du lager!! herlighet..sier bare, heldige mottakere av verkene dine!! :) og jeg er en av de, hihi :)

ANGELO sa...

Så flotte kort du fikk laget i helga, Hege! Det er så deilig å få gjort litt kreativt. Min helg gikk ikke akkurat i kreative fotspor, nei. Men jeg fikk i det minste ferdigstilt to prosjekter! Det må til det også!

Ha en flott dag.

Klem, Kristin :)

petra/paradise sa...

jag säger bara...WOW WOW WOOOOW!!!!!!!!! =D

Eli Kristin sa...

Så mye flott det var å se på her hos deg! Helt imponert :) Jeg har aldri laget mappekort før, men så utfordringen fra Camilla på Sukkersøtt (som jeg ikke deltar i), hi-hi! Fikk lyst til å lage mappekort m/telys i som du gjorde med ditt. Kjempeflott idè!

Ha en strålendes fin tirsdag!

Marie sa...

Disse kortene er jo så mye finere IRL, og jeg har vært så heldig å få se dette kanonflotte kortet :-) Skikkelig koselig kort med herlige farger :-)

God bedring til deg og lillemann, håper du er bedre når du leser dette :-)

I dag fikk jeg noen av de nye papirene til MME fra serien Laundry Line, og de er så nydelige at jeg har ikke ord for det!! Anbefales!!! Og jeg skal ha MER!

Og vet du hva? Neste fredag skal jeg på jobbintervju på reisebyrå!! Er så spent, trodde ikke de kom til å ringe... Så du får krysse fingrene for meg. Men jeg håper vi klarer å treffes før den tid :-)

Ha en flott dag i morgen (snart i dag)! Kos

Inger Marie sa...

Å så nydelige kort Hege :)
Og verset på det øverste her var kjempe fint.
Likte utrolig godt kortet under her også.Nydelig og gjennomført


Ha en flott dag!!

God klem

Marianne sa...

Fantastisk lekre disse blomstrende kortene dine. Alltid like gjenomførte og detaljrike.

Klem Marianne:)

petra/paradise sa...

Förresten? Har jag tackat för awarden jag fick för ett litet tag sedan!?! *snurrig* ;)
Iallafall, TUSEN Å ÅTER TUSEN TACK!!! =D
Kraaaam Petra

Marie sa...

Hei Hege! Da har Camilla fått seg blogg :-) Sjekk ut cam-cams scrappehjørne, link fra siden min :-) Har hatt en lite kreativ helg, for jeg er hjemme på Finnsnes. Nå klør det i fingrene, så det skal bli godt å komme hjem i kveld :-) Vi høres, ha en fin søndag!

Angela sa...

Fantastisk nydelige kort du lager :)
Kjempefine farger!

ANGELO sa...

Hei på deg, Hege! Jeg håper alt står bra til med både deg og poden!! Det har vært så stille her hos deg i det siste, og i disse høstlige tider så blir det jo raskt litt sykdom. Håper likevel at halsbetennelsen til sønnen din har gitt seg og at du ikke har fått det i stedet :)

Varm klem fra Kristin :)