"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 13. september 2008

Bursdagskort - Birthday Card

Et bursdagskort av typen mappekort. Har laget bretter på 1 cm oppe og nede, som gir kortet dybde. Slik rommer kortet litt mer! :)

A birthday card/folder card. I have scored two extra lines; one at the top and one in the bottom of the card, which gives it a depth about 1 cm. Then there is room for a little extra something inside! :)


Papiret er fra MME. Minner meg om appelsiner! :) Pinnsvin stempel fra Penny Black, sirkel tekststempel er fra Papirgleder. Det samme er sirkel tekststempelet "KLEM" inni kortet. "Min venn" stempelet er fra Stempelglede. Div. blomster fra Prima og bling/perler fra Kaisercraft. :)

The paper is from MME. It reminds me of oranges! :) Hedgehog stamp from Penny Black. Circle texts from Papirgleder and Stempelglede ("Min venn"/"my friend"). Flowers from Prima, rhinestones and pearls from Kaisercraft. :)


God lørdag! :)

Have a nice day! :)

4 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

fytti, så nydelig kort!! for noen herlige farger du har valgt! :) Ha en fin kveld, Hege-Annie :)

Klem fra Caroline

Ingun sa...

Dette er kjempefint, koselig stempel.
titter innom bloggen din ofte.

Marie sa...

Se der ja :-) du vil se at eg også har holdt på med akkurat samme motiv på det kortet eg legg ut på bloggen min no ;-) Så smart å lage litt ekstra dybde på kortet så man får meir oppi, d må prøves :-) Flotte farga og nydelig kort! Ha en fin lørdagskveld. Kos

Maya sa...

Du bruker så herlig friske farger på kortene dine!
Og ja,det minnet litt om appelsiner!

Nyydelig laget!

Klemmer fra Maya