"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 6. september 2008

Gavepose - Gift bag


Denne gaveposen fylte jeg med konfekt og sendte til en venninne for et par uker siden. Vi hang mye i hop da hun som student bodde her i Tromsø. Vi tilbragte spesielt mye tid sammen på trening på SATS. Inntil hun ferdig utdannet flyttet hjem til Narvik i vår. Savner treningsstundene våre!! Og hvorfor ikke bøte på savnet med litt sjokolade?... (Det er vi begge glade i!..) Gir oss desto større grunn til å fortsette med aktive treningsvaner!...Hehe!... ;o)

This gift bag was sent to a friend a couple of weeks ago. I filled it up with chocolate, because she loves chocolate!! (So do I!) I miss her! We spent a lot of time at the gym together, before she moved back home to Narvik this spring..

Ønsker alle som gløtter innom, en alle tiders søndag!
Wish you all a really nice Sunday!

1 kommentar:

Marie sa...

Mmmm, snadder pose med snadder innhold :-) Jeg er selv en sjokoman, og i dag har jeg spist en hel (!) freia premium sjokolade med fiken og mandler, en ny type. Den var fantastisk!

Som du sikkert la merke til, har jeg hentet litt inspirasjon til mappekortet mitt hos deg. Blant annet med den runde teksttag'en i mappa. (har dessverre ingen sånne runde bord-punchere). Du har virkelig laget 3 flotte mappekort, og jeg håper du vinner utfordringen! Likte spesielt godt kortet med kakao på :-) Du får også ha en flott søndag, vi skal i middag til noen venner i morgen, og så står det en LO på tapetet ;-) Klemmer