"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 10. september 2008

I postkassen min i dag - In my mail box

Se hva jeg fant i postkassen min i dag...! Overraskelse fra Caroline (Carolines Glede). Jeg byttet noen stempeltrykk med henne og visste disse skulle ankomme, men her overrasket hun meg jammen med denne flotte gaveposen fylt med disse herlige knappene og denne flotte blomsterpynten i tillegg!!... Det var kjempesnilt!!! Tuuuuusen takk, Caroline, det må jeg bare si!!... Jeg er søkkimponert over malingen av disse stempelmotivene som pryder gaveposen! Utrolig flott!! :D Herlige farger og detaljer!!! :D

Look what I found in my mail box today! Surprise from Caroline (Carolines Glede). We swapped some stamped images, and I knew they would arrive, but she really surprised me with this beutiful gift bag and the extra stuff she has filled it with!!... Beautiful flowers and buttons!!... Thank you very much, Caroline!!... I'm sooo impressed with the colouring of these images that decorate this gift bag!!... Me like!!.. :D Love the colours and the details!! :D


Ønsker alle som titter innom, ei fortsatt fin uke! :)
Take care!

4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei Hege :)

Så kjekt å få overraskelse i posten da
Mappekortet ditt under her var utrolig flott.Så gjennomført. Fikk faktisk lyst på kaffe nå..hihi


Ha en fin kveld

Klem fra Inger marie

CarolinesGlede sa...

så bra det ble godt likt :) håper du får bruk for noe!! :) Goklem fra Caroline :)

Marianne sa...

Heldiggrisen!! Nyyydelig gavepose!
Her har jeg vært borte bare ei lita uke, og så er bloggen din full av "nyheter". Du er jammen produktiv! Og alt er like gjenomført og lekkert! Jeg koser meg med å "rulle rundt" her inne, og suge til meg alle detaljer og finurligheter.
Gratulerer som VELFORTJENT "ukens papirglede"!!

Klem Marianne:)

Turid Mari sa...

Snille Carolinee :)
Alt bra me dæ og gluintn;)?
Idag fikk æ pakke i posten fra magnolia!! :) Jippiii!!!
Christoffer e i tromsø, så idag koose æ mæ me film og snoop :)
Ska se om æ kanskje får laga et kort med de nye stemplan og ;) Hihi!!!

Stor klem!!