"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 24. september 2008

I postkassen min i dag - In my mail box

Se på dette nydelige kortet med Sarah Kay motiv jeg fikk i posten i dag! :) Det er fra Kristin, som jeg holder på å bytte stempeltrykk med for tida. Tuuusen takk, Kristin!! Og takk for det nydelige kortet!! Jeg elsker blå farger. :) Så fort jeg får mer akvarellpapir i huset, får du dine trykk fra meg! :)

Look at this beautiful card I received today in my mail box! :) It is from Kristin, who I am swapping stamped images with. Thank you so much, Kristin!! And thank you very much for the card!! I love blue colours. :)

Nærbilde av det nydelige kortet.
Photo of the beautiful card.


Og her er alle stempeltrykkene jeg har byttet til meg; Whiff of Joy motiver alle sammen!! De er så søte, Whiff of Joy stemplene!! :)))

Here are all the stamped images I got today. All from Whiff of Joy! They are sooo cute! :)))

1 kommentar:

Ingun sa...

Lurt og så koseligt å bytte trykk i posten på den måten.
Du gler deg nok til å få post.

Enig med deg, kjempefint kort.