"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 16. september 2008

Jeg har fått en award! - I've got an Award!

Jeg har fått denne awarden fra Joanna. Det setter jeg pris på! :) Tusen takk skal du ha! :))

I've got this Award, from Joanna. I appreciate that! :) Thank you very much!! :))



The rules:
1. The winner can put the logo on their blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 5 other blogs.

4. Before listing the nominees give a brief reason why you chose them.

5. Put links of those blogs on yours.

6. Leave a message on the blogs you have nominated.


I pass this Award on to the following persons, because they amaze me and inspire me, with their creativity! :

1) Kari
2) Gro
3) Anita
4) Inger Marie
5) Marianne

7 kommentarer:

Anita Hagen sa...

Åååå tusen hjertelig takk Hege-Annie, så koselig. Jeg blir både rørt og glad av sånn herlig feedback. Tusen tusen takk asså.

Fy søren så masse flotte mappekort du har laget. Den malen til Camilla er jo bare så genial. Har forsøkt meg på ett jeg også, men det får jeg ikke vise frem før de nye hÄnglarkortene skal avdukes.

Ha en strålende dag videre!

Klem fra Anita

ANGELO sa...

Gratulerer med awarden!

Så utrolig mange flotte kort du har laget i det siste, Hege-Annie! Skikkelige nydelige farger. Til å bli glad av!!

Ha en super dag videre!

Klem, Kristin :)

Kari sa...

Neimenn, såå koselig gjort av deg da!! Nå ble jeg kjempeglad!! :)

Skal få lagt den inn i løpet av dagen :)

Mange klemmer fra Kari

Marie sa...

Gratulerer med awarden :-) Moro!!! Klem :-)

Gro sa...

Tusen takk for kjempekoslig award. Du gjorde med kjempeglad! Jeg har jobbet litt med bloggen i kveld og gitt den videre.
Snakkes!

Marianne sa...

Tusen takk Hege-Annie, det var kjempekoselig!!!
Nå har jeg sendt den videre til et knippe dyktige damer, og lista var ikke komplett uten deg, så du står der du også:)
Fantastiske mappekort du har laget. Helt herlige farger nå på mørke høstkvelder. Og gjenomført til minste detalj som alltid. Det er en fryd å ta turen inn hit:)
Ha en strålende dag.

Klem fra Marianne.

Maya sa...

Heisann hoppsann!
Stikk innom bloggen min,jeg har noe til deg der ;)

Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya :)