"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 23. september 2008

Julekort - Christmas card.



Et nytt julekort. Stempel fra Stamps Happen. Fargelagt med LePlume, litt Pebeo pearl touch og stickles glitterlim, star dust. QK stjerner og hjerter. Prikkete mønsterpapir fra MME. Gull stickers; mini lenke.

Another Christmas card. Stamp from Stamps Happen. Coloured with LePlume, Pebeo pearl touch and stickles; star dust. QK stars and hearts. Dotted paper from MME. Stickers; mini chaine gold.



Takk for at du besøker bloggen min! :)
Thanks for stopping by! :)

6 kommentarer:

ANGELO sa...

Det stempelet er bare sååå flott, hint-hint-hint!!!

Ellers har du jo laget et nydelig kort, med flotte farger og detaljer :)

Det er alltid en glede å besøke bloggen din, Hege!

Klem, Kristin :)

Camilla sa...

Å sååå lekkert Hege-Annie!:) Det må ha tatt en evighet å fargelegge alle de detaljene på motivet... Kjempeflott iallefall!!:)
Klemmer fra Camilla.

CarolinesGlede sa...

Der fikk jeg et sabla godt kort å lifte!! :D.. hihi .. så utrolig lekkert, Hege-Annie!

Marianne sa...

Herlig, herlig, herlig! Dette kortet oser det jul av:)

H&S kortet var også praktfult. Jeg elsket den store snøkrystallen med swirlene bak. (tror jeg må låne den ideen en dag...)

Klem Marianne:)
(...og forresten, ja, spellbinders går i CB-n)

ANGELO sa...

Heisan igjen! Joda, stempler fra julepakken i fjor høres fint ut. De eneste julete stemplene jeg har fra h&s er en gutt som holder ei lykt, og ei jente som holder en tag. Vet ikke om disse var med i pakken eller ikke, jeg?!

Klem igjen :)

Turid Mari sa...

Så fiint kort!! :)
Glede mæ sånn te juuul!!! :)
Men foreløpig kose æ mæ me kirsebærte og grace anatomy :)

Stor klem!!