"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 22. september 2008

Julekort, hänglar o stänglar - Christmas card

Det ble ett julekort til i dag; med hänglar og stänglar motiv, malt med distress. Det prikkete mønsterarket er fra MME, det andre er fra 3ndypapir.no; Gudrun Loennecken og heter "Julesang". Tekststempelet er fra Kreativ Hobby. Liker det veldig godt. QK swirler og snøkrystall. Stickles glitterlim, Star dust. Jeg har rufset papirene skikkelig til med kantskrapa mi, her! :)

Another Christmas card today. The hänglar o stänglar stamped image is coloured with distress. The dotted, red paper is from MME. The other is from 3ndypapir.no; Gudrun Loennecken's "Julesang". The text stamp is from Kreativ Hobby. It says something like this: "Let the magic of Christmas enchant every home and let the joy last all year through!" QK swirls and snowflake. Stickles Star dust. I've used my edge scraper here, oh yes! ;)



Detaljbilde; glitrende snøkrystall. :)

Detail; sparkling snowflake. :)

7 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

Åh, så herlig kort! Skikkelig julestemning fikk jeg! :) .. Så nå skal jeg lage meg en kakaokopp :D.. naamm!!

Ingun sa...

Aldeles nydelig kort, Veldig fint med ein tanke glitter.

Torbjørn sa...

Rålekkert julekortet, liker det veldig godt!!!

Klem fra Lene.

"Hermine" sa...

Nydelig julekort med kjempefine farger. Ser du også er fra Tromsø :) Ha en flott uke!

Inger Marie sa...

Nydelige julekort du har laget. herlige farger og sammensetninger.
Jeg har også gutten med kjelke under her. Har enda ike brukt det stemple så nå ga du meg inspirasjon til å ta det fram :)

Klem fra Inger Marie

ANGELO sa...

Døh, dette er jo også flott, da!!!! Halloooo, hvor tar du det fra egentlig???? Kanskje du kan legge litt kreativitet nedi den konvolutten sammen med det du skal sende til meg, bare bittelittegranne :)

Klem igjen :)

ANGELO sa...

Og du, det der stempelet har jeg faktisk ikke :) *smil* *hint-hint*