"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 27. september 2008

Mappekort - Folder card

Laget dette mappekortet for noen dager siden. Det har god dybde, fordi det inneholder en pakke med velduftende telys. Det passer godt med litt stearinlys, nå når det er høst og det er mørkt ute om kveldene igjen! :)

I made this folder card a couple of days ago. It has good depth, because it holds a package of scented tea candles. Cozy with candle lights, especially now when autumn is here! :)




7 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

åh, rett og slett et nydelig kort! også så koslig med en overraskelse inni kortet :)

Marianne sa...

Heisan.
Du har laget noen helt nyyydelige julekort i det siste, men mappekortene dine tar bare pusten fra meg, og dette siste er ikke noe unntak!! Vakkert!
http://www.debduzscrappin.com/tutorials/triangle.htm

Sånn, nå har du fremgangsmåten:)
Ikke vanskelig i det hele tatt, men det TAR TID!!

God helg til deg fra meg:)
Marianne.

Marie sa...

Stoooor liftefaktor på dette kortet!!! For en god ide å lage litt mer rom inni kortene! Må få meg noen sånne magneter, det så skikkelig fancy ut :-) Gleder meg til i morgen :-)

ANGELO sa...

Dette mappekortet var kjempesmart. Det hender jo ofte at det er litt større det man skal ha oppi lommen! Kjempeidé, altså! Lekkert pyntet også!!

Klem igjen :)

Gro sa...

Kjempelekkert! Så god ide å legge inne noen telys!

Rach sa...

what a fabulous gift idea...hugs rachxx

Anita Hagen sa...

WOW for et lekkert mappekort og fy søder så godt tips til innhold i kortet. Her må jeg nok varsle om en aldri så liten lift kjenner jeg ;-)

Kos deg videre!

Klem fra Anita