"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 14. september 2008

Mere blomster og prikker! - More flowers and dots!

Dette arket fra MME er bare sååå friskt og flott!! Kjenner det "boble" av energi innvendig, når jeg ser det!! Ellers har jeg her brukt en stor rosa blomst fra Heidi Swapp. Stempel fra Penny Black "Floral Turtle" - malt med LePlume og vann. Hun er nå søt! :) Masse Stickles glitterlim, "Star Dust".

I love this fresh coloured paper from MME!! Big, pink flower from Heidi Swapp. "Floral Turtle" stamp from Penny Black. I think she is sooo cute! :) I've coloured with LePlume and water. Here's lots of Stickles; "Star Dust".

Det glitrer på innsiden også! Tekststempel fra Papirgleder. Enda en stor, rosa blomst fra Heidi Swapp og hortensia blomster fra Prima. Rondellene i sølvfarge er kjøpt hos Unik Hobby.

The inside is glittery, too! Text stamp from Papirgleder. It says: "For an amazing good friend!" Prima Hydrangea flowers. The silver roundels are from Unik Hobby.

Glitterdetaljer. Måtte finne en annen belysning for å få frem disse detaljene bedre. :)

Close up photo, in another light, just to show the glittery details better. :)

Skrivefelt på begge sider av innerkortet.

The other side of the "tag"/inner card.

God søndag! :D Her har morgentåken forsvunnet og sola skinner som bare det!! :D

Wish you all a lovely Sunday!! :D It's sunny here now,- the morning haze has disappeared!! :D

8 kommentarer:

Maya sa...

Det er visst ikke bare energien som bobler hos deg om dagen!
Inspirasjonene bobler og flyter også :)
Herlig,nydelig og glad-kort ramler nedi hodet mitt!
Så utrolig friske og nydelige farger,og detaljene er bare rålekre!

Ha en boblende søndag ;)
Klem fra Maya

CarolinesGlede sa...

Jeg skriver under på den første setningen til Maya her, :P.. WOW som du produserer!! De mappekorta har du fullstendig taket på!! :) utrolig herlige kort! :)

Inger Marie sa...

Nydelig kort, så friske farger og kortet var jo så råflott ini :9

Ha en fin søndag

VyanMica sa...

Nyyyydelig Hege-Annie!!! Rett og slett nyyyydelig :D

Turid Mari sa...

Wow!! Før en produksjon!! Går på høygir i helga?! :) Gøøyy!!!
Nydelige blomster- og mappekort :):)

Joanna sa...

Gubba for en flott jobb du har gjort. " Applaus "

Kjempeflott kort med sååå nydelige detaljer og utrolig flotte papirer.

Ta en runde inn på bloggen min det venter en liten ting på deg;)

Klem fra Joanna

Kari sa...

Dette kortet var bare sååå utrolig herlig Hege-Annie!! Så glade friske farger, også så forseggjort da!!
Du er utrolig flink!!

Klem fra Kari

Marie sa...

Hm, dette fantastisk flotte og energivekkende kortet hadde jeg ikke fått med meg!! Utrolig søt den skilpadda der, den må jeg få meg :-) Nydelige farger!!! Diggbar blomst! Ps: hvis du vil ha et sånt kort med sau på som du har hintet om tidligere så kom jeg på at jeg ikke har flere sauestempelmotiv så da trenger jeg å låne det :-) Lager gjerne et til deg, vettu :-)