"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 4. september 2008

Min første award! - My first award!

Se hva jeg har fått, av Caroline. Min første award! Det var jammen overraskende og gjorde meg glad! **You made my day!!** :D

I got this award, my very first, from Caroline. She made my day!! :D



Det er noen regler for denne prisen:

There are some rules for this award as well:

1. The winner can put the logo on her blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls you’ve nominated.


So, here it goes!! :

Marie

Johanna/Bibbi

Camilla

Maya/May Janne

Turid Mari

Vyan Maria

Aud

4 kommentarer:

Camilla sa...

Ååå tusen takk Hege-Annie!! I love your blog too;) Så glad for at du tenkte på meg!!
Ha en fortsatt fin dag!:)
Klemmer fra Camilla

CarolinesGlede sa...

ååh tusen takk for trykkene altså!! :) jeg har sendt pakka di :) håper de er greie! jeg begynner å bli lei disse 300g arka jeg også .. GRR må få meg noe annet!!

Marie sa...

Tuuuusen takk førr award'n, Hege! Ja, vi får snakkes i nærmaste framtid, så du kan førklare meg korsn eg ska poste awarden i bloggen min :-) Du e no ultrasnill altså! Stooooor takk og kos :-)

Maya sa...

Tusen tusen hjertelig takk vennen!
Så koselig å få pris :)

Riktig god helg til deg!

Klemmer fra Maya