"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 19. september 2008

Ny award! - New award!

Har fått denne av Maya
Tuuuusen takk!! Så koselig!! :)))

I got this one from Maya. Thank you sooo much!!! :)))



Jeg sender den videre til følgende:

I pass it on, to the following persons:

Marie
Turid Mari
Caroline
Joanna
Jannhild

God helg alle sammen!! :)

Wish you all a nice weekend!! :)

4 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

OH!! tusen takk for award!! jeg blir alltid så glad når jeg får det! :) så koslig å se at man blir tenkt på, hihi :) .. Ha en flott og kreativ fredag!! Klem fra Caroline

Marie sa...

Tuuuusen takk Hege, det var en fin award :-) Og takk for tipset om hvordan poste det i bloggen, men hvordan gjør du det for å linke til de du sender den videre til uten å skrive hele nettadressen? Hmmm... Gubben er på guttetur i helga, så du må gjerne stikke innom hvis du/dere vil :-) God helg uansett :-) :-)

ANGELO sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min igjen, Hege! Du får ha ei hyggelig helg, med langfri for skolebarna og det hele. Mine gutter skal ha høstferie om en uke, og da skal jeg kose meg med å stå opp en time senere enn vanlig. Det er såååå deilig.

Klem, Kristin :)

Snart kommer forresten pakke til deg :)

Turid Mari sa...

:D tjihii!!!