"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

fredag 5. september 2008

Sukkersøtt Utfordring #5 - bidrag 3

Fikk jammen litt dilla på disse mappekortene! Så mange ideer som satte seg i hodet og som jeg bare må få ut i fingrene! :) Siden fargene på dette også er brunt og blått, slenger jeg med dette kortet også i utfordring 5 hos Sukkersøtt. Nå får jeg starte med disse i andre farger snart! ;)
"Folder card mania"! I got so many ideas in my head when I started making my first two folder cards, that there will be more of them coming! :) This one is also for Sukkersøtt's challenge 5. Favourite colours blue and brown. Now I think it's about time I change for other colours, too! ;)

Forsiden. Stempler fra Inkadinkado. Sirkel bord punch fra Fiskars; "heart of hearts". Papiret husker jeg ikke hvor er fra.. Fjær fra noen pynteputer jeg smykker sofaen med akkurat nå. Magnetlåsen smykkes av en hårpynt kjøpt på Hennes og Mauritz. Har brukt maassse distress ink i fargen Vintage photo på dette kortet!!
Front. Stamps; Inkadinkado. Circle border punch from Fiskars; "hearts of hearts". Feathers from some pillows which decorate my couch at the moment. Magnetic snap lock; decorated with a hair"jewel" with pearls in white and turquoise.

Innsiden. Flere fjær. Og her finnes indianske visdomsord på sirkelrunde tag'er.
Inside. More feathers, and words of Indian wisdom handwritten on circle shaped tags.


Detalj fra innsiden. Et indiansk visdomsord. Lykkeønskning.
Inside detail; words of wisdom and wishing well!


Enda en detalj fra innsiden. Håndskrift.
Another inside detail. Handwriting. "Indian words of wisdom" it says.


En av tag'ene. Vise ord. De tre tag'ene har skrift på begge sider.
One of the tags. Words of wisdom. The three tags have writing on both sides.


En annen tag. Flere kloke ord.
Another tag. More words of wisdom!


Baksiden. Med mitt personlige stempel.
Back. With my personalized stamp.

God helg til alle som titter innom!! :)
Have a nice weekend!! :)

8 kommentarer:

Camilla sa...

Oj oj OJ!! Dette mappekortet var jammen orginalt og stilig!!! Du har gjort en kjempejobb!:)
Ha en god helg!
Klemmer fra Camilla.

Hanne sa...

Du verden, så flott mappekort! Flotte farger, og så stilig med de fjærene :) Morsom idé å fylle det med visdomsord også.

Vi vet ikke hva som er galt med Sukkersött-bloggen, men når den blir i orden må du legge inn kortet ditt der. Anbefaler deg å ta en titt på den lille linkedemo'n som ligger der i samme slengen ;) Du har sikkert sett at det blir utvidet frist på levering pga denne feilen, så du får bare følge med, Anita gir oppdateringer etter hvert!

Alle i DT må ha en oversikt over de kortene som lages til en utfordring, og den får vi ikke ved at dere legger inn beskjed i de ulike bloggene våre, vettu :)

God helg!
Klem fra Hanne:)

Maya sa...

Åhhh jeg elsker Indianerne og alle deres kloke ord!
For ikke å snakke om musikken!! :)
Kortet ditt var råtflott og skikkelig indianer verdig!

Go`klem fra Maya

Cathrine sa...

For et kjempe nydelig kort du har laget!! Klem Cathrine :)

SOLBLOMST, sa...

Wow, det var et lekkert kort.

VyanMica sa...

Hei på deg Hege-Annie :D Tusen takk for kjempekoselige kommentarer på bloggen min :D Aldeles hærlige kort du har laget til ukens sukkersøtt utfordring <3 <3 <3 Jeg er så glad for at du fikk laget deg en blogg, for kreasjonene dine er så vakre at de fortjener å bli "displayed" :D <3 <3 <3 Og nå kan jeg bare ile inn og glane hver gang bloggrollen min forteller meg du har lagt ut noe nytt *lol* :O)
Godt å høre ryggen din er bra igjen, og du må ha en kjempefin og kreativ helg!!!! Sukkerklemm fra Vyanmica

Bente sa...

DET var skikkelig orginalt og lekkert! Godt jobba!!!

nutka1911 sa...

Beautiful!