"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 25. oktober 2008

Award

Jeg har fått denne awarden fra snille og søte Turid Mari! Setter kjempestor pris på det! Tuuusen takk, kjære deg!! Takk for inspirasjon og gode og varmende ord! :o)

I have got this award, from kind and sweet Turid Mari! I appreciate it a lot! Thank you very much, dear Turid!! Thanks for inspiration and warming comments, too! :o)



Jeg sender denne videre til følgende kreative personer som jeg ofte er innom bloggen til og kikker på alt det fantastisk flotte de lager! :

I pass this on the following creative persons, whose blogs I visit often, to watch their lovely creations! :

Marianne
Kristin
Marie
Inger Marie
Caroline

3 kommentarer:

Angelo sa...

Tusen, tusen takk, Hege!! Dette satte jeg kjempestor pris på. Eeeelsker alle awards jeg får ;)

Lørdagsklem fra Kristin :)

CarolinesGlede sa...

tusen takk :D.. ååh, det er bare så utrolig kooselig å få priser! :)

Marie sa...

Tusen hjertelig takk Hege!! Jeg setter også veldig stor pris på at du liker det jeg lager. Vit at jeg ser på deg som en stor inspirasjonskilde, og takk for alt du har lært meg (bla distressing med svamp)! Kos