"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 26. oktober 2008

Slide calendars!


Jeg fikk overraskende hjelp av Joanna til bilderedigering av bildene i forrige innlegg! Tusen takk til deg, Joanna! :o) Så her følger bildene av kalenderne slik de SKAL være!!! :oD Kan tilføye at jeg fikk ideen til slideskalenderne i "Ett Trykk" nummer 4/2008. Kalenderrutene kan lastes ned herfra.

Surprisingly, I got help from Joanna with my photos of the calendars in the last post. She mailed them to me the way they ARE going to be!! Thank you sooo much, Joanna!!! :oD Here they come, correctly positioned! I only have to add that I got the calender idea from the Norwegian stamping magazine "Ett Trykk" 4/2008. Here is the template for the calendar itself: the months - in Norwegian.












:o)

14 kommentarer:

Marie sa...

Herreminhatt så flotte kalendere!!! Du har virkelig vært produktiv, og resulatetet ble helt utrolig nydelig :-) Skulle ønske jeg hadde like mange flotte mønsterark som du (har problemer med å kombinere de jeg har)... Mange som blir glad for å finne disse under juletreet i år vil jeg tro!! Er på Finnsnes i helga, og slapper av med familien.

Marianne sa...

Milde himmel, og du kaller meg effektiv!!! Såå mange, for et arbeid du har lagt ned her. Knallflotte var de!!
Tuuusen takk for kjempekoselig award:) Blir så glad for sånt jeg!!
Klart du kan få trykk! Men de papiliojentene på de to siste kortene har jeg ikke, de har jeg bare byttet til meg noen trykk av.
Jeg har hun i stampen, han på pakken og hun med pepperkakene. Og så har jeg noen av de nye i år, fem stykker tror jeg.
Bare send meg adressen din på mail eller PM på Papirgleder.

Ha en fin søndagskveld:)
Klem Marianne.

Turid Mari sa...

Herremiiiin!! Ka kalendera du lage!!!
Likte jo selvfølgeli de nederste best, pastellguri som æ e!! :)
Tusen takk før alle de gode ordan!!
Du e snill!! :)

Kos dæ me resten av søndagen da :)
Klem

Inger Marie sa...

Såå nydelige kalendere og for en jobb.
Nydelig gjennomført.
Tusen takk for award, satte stor pris på den.

Ha en flott dag!!

God klem

Angelo sa...

Lekre kalendre, Hege!!!

Klem, Kristin :)

Joanna sa...

Hei Hege,

Fint at alt klaffet bra nå da:) Jeg synes kalenderne dine ser like bra ut sidelengs som vannrett lol. De er som sagt bare kjempelekre.
Jeg fant desverre ikke kalenderbladene, men det er sikkert bare meg som er mer eller mindre blind, så hvis du kan hjelpe meg med en link hadde jeg blitt glad.


Klem fra Joanna

Joanna sa...

Hei igjen :)

Stikk innom bloggen min, du er blitt tagget ;)


Klem Joanna

Desiree sa...

Så nydelige kalendre!! Hadde helt glemt av at jeg også skulle lage slike, må vel snart hive meg rundt da for dine var virkelig flotte!

Audhild sa...

Å så nydelige disse var. Tenker det var litt av en jobb å lage de. Nydelige mønsterark du har brukt.

Jannhild sa...

OMG, Hege-Annie!! For et stykke arbeid!! Knallflotte var de!!

Ønsker deg god bedring, og håper snufsingen og nysingen går fort fort over!!
Ha ei flott helg!
KLEM til deg fra meg!

VyanMica sa...

Takk for koselig hilsen :D disse kalendrene med diasrammer er helt vidunderlige . forr et arbeid du har hatt :D Ikke så mye scrapping her for tiden, i dårlig form.. Håper å komme enda sterkere tilbake :D Sender deg en stor varm klem nå som vinteren setter inn. VyanMica

Kim Piggott sa...

Wow I totally adore your beautiful calender.
Your papers are just gorgeous and I love your added embellishments.
Truely lovely.
You certainly are one talented lady.
kimx

stempelhexe sa...

Woooooooooooow, the calendar is very beautiful, gigantisch schön.

Greats from
Ulla

Aud sa...

Utrolig lekre kalendre du har laget! Er imponert!