"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 29. oktober 2008

I've been tagged

I have been tagged by Joanna and now I'm expected to cry out all my secrets (hehe). Well, let's see what I know about myself... - Here are SOME things! :)

Things I love:

My dearest son
Family and good friends
Summer holidays
Christmas
Peace of mind
Music
Sunshine
Happiness

Things I don't love:

War
Quarrels
People who are not trustworthy
Lutefisk
Headaches
Being angry
Mess
Snakes

Favorite food / drinks:

Fresh-baked bread
Fish pudding
Pinnekjøtt - salted and dried ribs of mutton, soaked and steamed
Pizza from Peppe's: Big shot (no. 36 in the menu)
Pasta salad with chicken and garlic bread
Steak well done
Water, rooibush tea and fresh orange juice
Chocolate and hot chocolate

Songs on my Ipod / playlist

Tir n'a noir - Vamp
I'm Yours - Jason Mraz
Hvis æ fikk være sola di - Randi Hansen
You're the inspiration - Peter Cetera
Umbrella - Rihanna
Ring of Fire - Johnny Cash
Top of the world - Carpenters

I would like to tag the following:

Marie

Turid Mari

Marianne

3 kommentarer:

Desiree sa...

Morsomt å lese litt om deg!
Takk for besøket! Ja bildene har jeg stort sett funnet på internett eller på RS forumet. Bruker lete litt her og der, utrolig hvor mye fint man finner som kan brukes.

Marianne sa...

Takk for "taggan":)
Den var ikke så skummel da, ikke de helt dypeste hemligheter som blir avslørt:)
Nå er konvolutten din klar for avgang, håper du blir fornøyd. Har glemt å svare ang. de julecharmsene. Jeg har kjøpt de av ei jente på "Rubber Stamp" forumet, og er redd jeg grafset til meg de to pakkene hun hadde. Jeg syntes de var så lekre, og har ikke sett dem noe annet sted.

Nå skal jeg få jenta mi til køys, og se om jeg klarer å rote sammen et tøft guttekort til størsten som feirer 10-års bursdag i helga.

Klem Marianne:)

Marie sa...

Takk for tagen, Hege :o) I dag har det ordnet seg mht jobb. Fikk tilbud om stilling i reisebyrået, men da fikk Skeidar panikk, og jeg har nå fått bedre betingelser der. Så neste tors begynner jeg som avd.leder på gammeljobben :-) Men aller helst skulle jeg ha hatt lenger permisjon og drevet med favoritthobbyen min ;-) Ha en koselig kveld!