"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 8. oktober 2008

Kakaokopp-kort/vennskapskort - Cocoa and Friendship Cards

Her er to vennskaps- og kakaokopp-kort jeg laget for cirka to uker siden. Syns det er spennende å gjøre dem i ulike fargekombinasjoner med brunt. :o)

Two Friendship and Cocoa Cards I made about 2 weeks ago. I like making these in different colours, combined with brown. :o)

Kort 1.
Card 1.

Innsiden på kort 1.
Card 1, inside.

Kort 2.
Card 2.

Innsiden på kort 2.
Card 2, inside.

Ha en fin dag!
Have a nice day!

5 kommentarer:

Marie sa...

Hei Hege! Så flott at du har fått lærerjobb da :-) Og barneselskaper tar jo litt på, så det er vel godt å ha de unnagjort også ;-) Nydelige mappekort, forresten! Har jo sett det nederste IRL, og de er som kjent alltid lekrere når man får holde de i hånda og studere de :-) Helgetreff for min del utgår, da Kay må jobbe.... Håper jeg kan være med en annen gang, det blir sikkert kjempemorsomt :-)
Hadde vært koselig å treffes snart, kanskje til uka? Klemmer

Camilla sa...

Ååå så flotte kakaokort!! Fargene passer perfekt, og de er bare lekre!:)
Klem, Camilla.

ANGELO sa...

Så skjønne mappekort, Hege!! Jeg håper du har hatt en flott og kreativ dag idag, slik som du planla!
Snart kommer en ny pakke til deg. Jeg mottok de siste stemplene i dag, og når jeg får tid til å stemple opp så kommer pakken til deg :)

Varm klem fra Kristin :)

Anita Hagen sa...

Å fy søren så superlekre vennekort du har laget. Fikk skikkelig lyst på en kopp kakao jeg =). Disse mappekortene er bare så morsomme å lage og det er så gøy å se alle variantene av disse. Ditt var som sagt utrolig lekkert.

Ha en super høstdag videre!

Klem fra Anita

Jannhild sa...

Knallflott venninnemappekort du har laget!!! Helt herlig, nydelige farger :)

Klem