"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 25. oktober 2008

Min aller første slideskalender - My very first Slides Calendar.

Her kommer endelig en oppdatering! Jeg har hatt mye å gjøre med jobb i det siste og har hatt mindre tid til blogging og hobby.. Scrappehelga i Tromsø denne måneden gikk jeg glipp av fordi jeg ble syk.. Skikkelig kjipt, men får håpe jeg i nær fremtid får flere muligheter til å møte andre mennesker i nærområdet med samme hobby! :o)

Jeg har laget noen slideskalendere. Synes de passer bra som julegaver. Her under er bilder av den aller første jeg lagde. Beklager noen uklare bilder..

An update here, at last!.. I've had so much to do and haven't had much time left for blogging and hobbies!... I'm sorry I missed the scrap arrangement in Tromsø this month because I was ill that weekend.. But I hope I soon will get another chance to meet others with the same hobby, within my region! :o)

I've made some slides calendars. Under here, you will find photos of the very first one I made. Sorry about some blurry photos..


Slidesrammene på denne kalenderen er kledd med papir fra Basic grey. Ellers brun, tykk tråd, brunt prikkete organzabånd, rub ons fra Marah Johnson, blomster fra Prima, perler fra Kaisercraft, stickles glitterlim (diamond), pearl touch fra Pebeo, charms kjøpt hos Unik Hobby og div. perler kjøpt hos TreL. Ja, og så har jeg kantet med distress ink i fargen Vintage Photo. :)

The slide frames are decorated with papers from Basic Grey, brown scrappers floss, dotted brown organza ribbon, rub ons from Marah Johnson, flowers from Prima, pearls from Kaisercraft, Stickles (diamond), Pearl Touch from pebeo, charms bought at Unik Hobby and some pearls bought at TreL. Edges are distressed in the colour Vintage Photo. :)















Ha en fin lørdagskveld!

Wish you a nice Saturday evening!

7 kommentarer:

Gro sa...

Knallfin! Nydelige farger og detaljer.
Klem

CarolinesGlede sa...

Nyydelige farger du har brukt! og herlig pynt! :)
Hvor har du fått tak i de rammene? :)

Camilla sa...

Kjempefine! Har sett Marie også har laget en sånn kalender og har kjempelyst å prøve meg på en selv. Nydelige farger. Blir nok noen som blir glad på julaften;)

Camilla

Angelo sa...

Så utrolig flott den ble, Hege!! Det er skikkelig pirkearbeid med alle rammene som skal lages. Og så smått da, gitt! Heldig er den som får noe slikt. Jeg kunne gjerne tenkt meg å lage en selv, men jeg tror ikke jeg orker alt pirket akkurat nå. Holder meg til kort, jeg. Det går raskere ;)

Ha ei super helg, Hege. Håper du får pakken fra meg snart!

Klem, Kristin ;)

Maya sa...

Åhhhh så nyydelig kalender du har laget Hege-Annie!
Denne blir nok mottaker glad for!

Ha en flotters lørdagskveld,
klem fra Maya :)

Ingun sa...

Nydelig kalender du har laga, har tenkt å prøve meg på det der .
Men må samle nokon slides først.
Ha ein fin lødagskveld, du kan jo vere oppe ein time eksta i kveld.

Turid Mari sa...

Ååå, Hege!!
Denna va fantastisk!! Så fine og harmoniske farga ilag!! Kan tenke mæ at det har tatt si tid?!
Så hyggelig å høre at du jobbe og har masse å gjøre.. Før du trives jo?! :)
Håpe det!! Håpe at du har hatt ei koseli helg så langt og at den forblir det i fortsettelsen! :)

Stor klem te dæ, snuppa!!