"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 9. oktober 2008

Vinter kort - Winter card

Et vinter kort som også er laget for et par uker siden. Har vært så kjempeheldig og fått byttet til meg en del Whiff of Joy stempeltrykk. Jeg synes de er så innmari flotte og kjempesøte, stemplene derfra! :o)

A winter card I made some weeks ago. I've been so lucky to have swapped stamped images and received many lovely and adorable Whiff of Joy images. I just love the Whiff of Joy stamps!! :o)


Jeg har her fargelagt med kritt. Tekststempelet er fra Ladybug and Friends, WoJ stempeltrykket har jeg fått av min snille bloggvenninne Kristin. :)

I have coloured with chalk. The text is from Ladybug and Friends. The stamped image I got from my very kind blog friend Kristin. :)

16 kommentarer:

Elisabeth sa...

hei hei;)
og jøje meg her i bloggen din var det utrolig mange fine kort;)

tusen takk for koselig hilsen hos meg

ha en fin kveld

Hilsen Elisabeth

CarolinesGlede sa...

Åh, så utrolig stilig kort!! :)

Audhild sa...

Nydelig kort. Kjempefine farger og flott fargelagt

Jannhild sa...

Nydelig flott kort, Hege Annie!!!
Digger blåe julevinterkort!!!

Flott motiv, og kjempeflott malt!!

Klem fra meg, og ha ei super flott helg!!

Ps: Tusen takk for koselige og fine kommentarer i bloggen min!!

Joanna sa...

Hei på deg :)
Sorry at jeg ikke klarte å komme tilbake til deg tidligere, men her står liksom alt på hodet for jeg er midt i forberedningen for mine Xmas Craft show's som snart starter opp.

Så aldeles nydelig julekort du laget da, kjempeflott i blått og nydelig fargelagt. Whiff of Joy har nydelige stempler ikke sant?

Tusen takk for komentaren på bloggen min:)


Stor klem fra meg

Marie sa...

Flott vinterkort, har jo sett dette IRL hvis jeg ikke husker feil ;-) Som du ser har jeg allerede fått god bruk for de kakaostempeltrykkene, er blitt så glad i de :-) Du må virkelig koooose deg masse i helga, og være så kreativ som du bare kan! :-) Gleder meg til å se hva du lager! Vi hørs, klem :-)

Turid Mari sa...

Gratuleere me ny jobb :D Så bra da!! *glad på dine vegne*
Så fint kort du har laga, og det der tekststempelet va jo såå stemningsfult og fint!!
Nydelig fargelegging!!

Ha ei strålanes helg, Hege!
Stor klem fra Turid.

Kirsten sa...

Så lekkert kort, Hege Annie!

Håper du har en fin helg!

Klem fra Kirsten

Maya sa...

Åhhh så nyydelig vinterkort,Hege Annie!!
Lekre detaljer og nyydelig malt!

Ha ei fortsatt flott helg,
klem fra Maya :)

Marianne sa...

Så nydelig vinterkort du har laget. Iskald vinterstemning, og et kjempekoselig stempel! De glitrende snøkrystallene var klempeflotte på kortet.

Ha en fin søndag:)
Klem Marianne.

Anne Kristine sa...

Det var et nydelig vinterkort. Virkelig fått frem vinterstemningen i kortet.
Takk for alle de koselige kommentarene du legger igjen.
Ønsker deg en flott helg.
klem fra Anne

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

Stämpelbodens DT var här å spanade!
Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...
http://stampelbodens.blogg.se/
Kram Mariante

Anne Lise sa...

Nydelig julekort!

ANGELO sa...

Så utrolig flott dette kortet ble, Hege!! Hyggelig å se at du bruker stempeltrykkene :)

Ha en flott søndag!

Klem fra meg :)

Inger Marie sa...

Så nydelig kort, falt helt for det. Papiret med snøkrystallen var nydelig.

Ha en go natt!!
Klem

Turid Mari sa...

Heii!!
Tusen takk før gode ord inne hos mæ :) Gjett om det e deilig å være ferdi, ja!! Hihi!! Vaanskeli å holde hemmeligheten ja! ;)

Ligg nu en liten ting te dæ i bloggen min! :)