"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 8. november 2008

Award

Oppdaget nettopp, tilfeldigvis, at jeg hadde fått denne awarden fra Caroline. Hun kan det med å overraske meg! Tuuusen takk nok en gang for denne prisen! Det setter JEG stor PRIS på! :oD

By chance, I discovered that I got this award, from Caroline, as I stopped by her blog to look for her news. She knows how to surprise me - it is not the first time! Thank you so much, Caroline! I appreciate each and every one of these that I receive! :oD



Nå vil jeg gi denne awarden til Kari, Jannhild, Gro og Marianne. Fire dyktige kortlagere! Får inspirasjon av å beundre deres kreasjoner laget med papir, stempler og ulikt stæsj! :)

Now, I want to give this award to Kari, Jannhild, Gro and Marianne. Four very talented card making ladies! They inspire me!! :)

1 kommentar:

Kari sa...

For en kjempekoselig overreakelse!! Tusen tusen takk Hege-Annie!!
Nå ble jeg kjempeglad!! ♥
Mange søndagsklemmer til deg!!
Kari