"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 20. november 2008

Blog Candy hos Inkido - Blog Candy at Inkido's


Inkido har innvielsesfest i sin blogg og feirer det med en blog candy. Jeg har oppdaget de flotte stemplene deres ganske nylig og har falt helt for mange av tekststemplene derfra. Skulle ønske noen av juletekstene deres også var på norsk! Det er så mange fine fonter som jeg liker innmari godt, på tekststemplene deres..!

Inkido is a producer of Swedish scrapbooking products. They celebrate their new blog with a blog candy. I love many of their text/sentiment stamps! Lovely fonts!! :)

3 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

hÄnglar har inte haft nåt julpaket i år, bara lösa julstämplar. Verkar som Marie haft lite för mkt att göra för att orka ge ut ett paket till jul.

Angella sa...

Hei Hege
Nå har jeg kost meg med bloggen din lenge...Så mye fint. Jeg har registrert at du har vært innom bloggen min flere ganger, men selv har jeg ikke hatt så mye tid til å besøke blogger....Jeg legger deg til i mine favoritter, da er det lettere å komme tilbake:)

Ha en fortsatt fin helg
Angella

Yvonne sa...

Hei Hege.
Så hyggelig at du tok en tur til bloggen min:) Stempelet kan du få kjøpt i nettbutikken til Flourishes. Jeg er jo ganske ny på denne bloggingen, så jeg vet ikke engang hvordan man linker....Håper det er OK at jeg legger deg til i blogglista mi?
Yvonne.