"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 16. november 2008

***Clear Card Mania!!*** KHs juleutfordring, bidrag 3 - KH's Christmas Challenge, entry 3.

Nærbilde. Dette er bidrag 3 i Kreativ Hobby sin julekortutfordring.

Close up photo. This is entry 3 in Kreativ Hobby's Christmas card Challenge.


Det ble et clear card til!! Har visst litt dilla på dem, denne helga! *lol* Stempel designet av Gudrun Loennecken. Tekststempler fra KH Design. Juletrestempel fra Scrapmagasinet. Mønsterark fra MME, Wild Asparagus serien. Overlay fra Hambly.

Just a little bit of clear card mania right here, this weekend! Girl stamp designed by Gudrun Loennecken. Text stamps from KH Design. The tree stamp is from Scrapmagasinet. DP from MME, Wild Asparagus. Overlay from Hambly.
Innsiden.
The inside.


Baksiden.
The back.

Blir glad for kommentarer! :)

Comments make me happy!! :)

6 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

såå nydelig!! jeg må prøve meg på dette altså! hva slags clearprodukt har du brukt her? har du stemplet på snøkrystaller selv? den store snøkrystallen bak var så fin!

Minelly sa...

for et flott kort!
har veldig lyst til å prøve meg på et clearcard eg o;)klem:)

(ps.takk for kommentar i bloggen min)

Marie sa...

Ikke noe dårligere enn det forige det her! Skikkelig flott! Ser du har funnet disse søte stjernene på nille du også ;-) Hadde ikke tenkt at det mønsterpapiret fra MME passet på julekort, men det gjør det jo absolutt :-) Da er det jo fint at jeg har et liggende i boksen min ;-) Herme, herme... Takk for tips om utfordring som jeg kan melde kortet mitt på, skal sjekke det ut med det samme. Ute er det snøstorm virker det som, men ungene er ute likevel. Brage ligger og sover, han fikk spysjuka på fredag men er mye bedre nå, har ikke spydd siden i går. Kotelettene er i ovnen :-)
Ha en flott og kreativ søndag, Hege!

Emz Blog sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Shell sa...

A Beutiful card inside and out, lovely card. Shellx

Angelo sa...

Gosjameg, dette er kjempelekkert, Hege!! Jeg har alltid hatt lyst til å prøve meg på slike clearcards, men har liksom aldri fått ut den berømte fingeren. Det er enklest å gå for det jeg har gjort mange ganger før :)

Ha en superduper dag videre!

Klem, Kristin :)