"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 5. november 2008

Craftaway-a-Sunday Challenge#9: "Stripes"

Og nok et julekort! Til Craftaway-a-Sunday utfordring#9: "Stripes" denne gangen.

Yet another Christmas card! To Craftaway-a-Sunday Challenge#9: "Stripes", this time.

Nok et flott Papiliotrykk jeg har fått av Marianne. Fargelagt som de forrige trykkene på kortene like herunder: med LePlume, kritt og hvit penn. Tekststempel kjøpt hos Papirgleder. Mønsterarket med de røde stripene er fra 3ndypapir og bærer tittelen "Julestemning". Snøkrystallene er klippet ut fra et julemønsterark fra MME. Fluid chalk, Chestnut Roan, langs kanter.

Another Papilio stamps image that I have got from Marianne. I love these cuties!! :) Coloured with LePlume, chalks and white pen. Sentiment stamp bought at Papirgleder. (It says: "Merry Xmas and Happy New Year!"). The designpaper with the stripes is from 3ndypapir. The snow crystals are cut out from a MME designpaper. Fluid chalk, Chestnut Roan, alongside edges.

Ha en fin dag!
Have a nice day!

14 kommentarer:

Gro sa...

Så flott dette julekortet er . Likte godt snøkrystallene.
Ha en flott dag!

Valems sa...

Gorgeous card. I love the image.
Hugs Vanja

Angelo sa...

Så flotte julekort du har laget! Jeg håper du begynner å komme i mål med alle du skal lage!! Jeg kikket over samlingen min og kom fram til at jeg har fullført 11 stk. Og ett halvferdig! Det blir nok ikke alle som får hjemmelagede julekort i år, nei!

Ha en flott og kreativ dag, Hege!

Klem, Kristin :)

Inger sa...

Hei,
havnet her hos deg fra Maya's blogg.Så mye flott du lager!
Koselig å titte innom deg :)
Ha en fin dag!

Inger

Inger Marie sa...

Så nydelig julekort, så flott fargelagt og snøkrystallene gjorde seg på kortet.
Ha en fin kveld!
God klem

Rein sa...

What a lovely card!

Kari sa...

Guriland så kjapp du er!! Helt imponert jeg!
Dette var et kjempeherlig julekort! Nydelige farger og kjempekoselig dekorert! ♥

Ha en koselig kveld!
Klem fra Kari

Jannhild sa...

Kjempeflott kort!! Skal si du er i siget igjen!! Gjorde seg hvis å være syk litt?? Masse ubrukt kort energi :)

Klem og kos deg videre med kortlaging!!

Natta

Dawne sa...

lovely card xx

Deb sa...

beautiful card, such a sweet image! Debx

Joanna sa...

Heisann :)
Dette var da så aldeles nydelig. Kjempejobb fra deg.
Jeg håper at du i mellomtiden er kvitt influensen? Ingenting er verre enn å være syk :(

Her har det totale kaoset også slått til for fullt, jeg forbereder meg på julebasarene som starter neste uke og da er det snakk om mengder!!!!! Så jeg står på for fullt.

Takk for taggingen, jeg skal skrive den så snart jeg får tid.


Stor " Get well " klem fra meg

Kari sa...

Jeg har tagget deg jeg :)
Klemmer fra Kari

Maya sa...

Guriland så lekkert!!
Nyydelig fargelagt og lekre detaljer!

Ha ei flotters helg,
klemmer fra Maya :)

angeljakki sa...

very cute card and the stamp is so sweet