"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 17. november 2008

*En engel - i blått og lilla* - *An angel - in blue and purple/mauve*

Et stående engle-julekort i blått og lilla. Tekststempel fra 7Gypsies. Mønsterarket er fra Adornit. Syntes det passet så godt til disse stemplene. Har brukt distress i blått og lilla langs kanter (lilla på engelen). Basiskartongen på kortet er mørk lilla, men det vises ikke på bildet.. Her ser den mer mørk blå ut..

An angel Christmas card in blue and purple/mauve colours. This card is standing, all by itself. (See the last photo for details). Text stamp from 7Gypsies. DP from Adornit. It think the DP suits these stamps very well. I have used distress inks alongside edges, in the colours blue and mauve (mauve on the the angel). The card base is dark purple, but it doesn't show in the photo.. It looks more dark blue here..


Nærbilde, av innsidemotivet. Liker så godt disse stemplene! De er fra Inkadinkado. :)

Close up photo of the inside of the card. I love these stamps from Inkadinkado! :)


Innsiden i sin helhet. Liggende felt for å skrive julehilsen på!

The inside. Space enough for handwriting and a personal Christmas greeting!

Her ser dere hvordan kortet står av seg selv. Ideen til denne typen kort, fikk jeg av Marianne. Sjekk ut bloggen hennes - der finner du mye vakkert! :)

Here you can see how the card is standing by itself. I got the idea for this type of card from Marianne. Check out her blog with amazing cards! :)


Ønsker oss alle ei fin ny uke! :o) Takk til deg som stikker innom meg her på bloggen! Vær ikke redd for å legge igjen spor etter deg! :o)

I wish us all a good, new week! :o) Thanks to you who visit my blog! Don't be afraid to leave your traces behind! :o)

9 kommentarer:

Marianne sa...

Ahh, det der var helt spesielt nydelig!!!! 100% vakkert!!

(..tusen takk for go-ord og link i innlegget ditt..)

Ha en strålende fin uke!
Klem Marianne:)

Camilla sa...

Utrolig vakkert kort! Virkelig1 Og veldig koselige esker også:)men kortet var helt nydelig. De stemplene var kjempefine.

Tusen takk for tilbud om å låne tildastempelet ditt! Det vil jeg gjerne, så kan jeg jo se etterhvert om jeg finner et til meg selv;)

Stor klem!

angeljakki sa...

I lvoe these stamps but everyone is sold out that I have tried for them. Stunning

Meretekj sa...

Dette var et usedvanlig vakkert kort!

Turid Mari sa...

Nyydelig!!! Kordan har æ gått glipp av detta?!

Håpe at du har det bra :)

Klem fra Turid.

Anesha sa...

Wow, beautiful card. Love the colours and the images you used. Just beautiful!!!

Annette sa...

I love this card. It's beautiful. I love the blue and purple, such fresh colours for Christmas.

Åsne sa...

Kjempe nydelig kort. Rett og slett fantastisk flott!

Vivian sa...

Dette aldeles nyyyydelige kortet er havnet hos meg!
Det artige var at dagen før jeg fikk kortet var jeg innom bloggen din og bare nyta synet av alt det flotte du lager.
Og så fikk jeg kortet av en tidligere kollega som tenkte på meg da ho så kortet ditt.