"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 26. november 2008

Gavepose - Gift bag

Her om dagen fikk jeg en herlig overraskelsespakke i posten fra Cesilie Forsbakk/Stempelguri, som driver "Forsbakk's Ting og Tang" på Fauske. Jeg meldte meg frivillig for å lage noe for henne da hun spurte om noen var interesserte, i forbindelse med en blog candy hun hadde på bloggen sin.

Denne gaveposen har jeg laget med noe av det flotte som pakken fra henne inneholdt! :)

This is a gift bag that I've made with stuff I got from Cesilie Forsbakk/Stempelguri. She runs the shop "Forsbakk's Ting og Tang". I volunteered to make something for her and here is the result made with just something of what I received from her in my mailbox. :)

Stempeltrykket (Whiff of Joy) er fargelagt med LePlume og kritt med shimmer. Glitterlim er her også! Blomstene er fra Kaisercraft.

The Whiff of Joy image is coloured with LePlume and shimmer chalks. Here's enough glitter glue, too! Flowers from Kaisercraft.

Mønsterarket fra Making Memories har stripemønster/linjer på den andre siden og det er den jeg har brukt som skrivefelt på innsiden av lokket. Det aller meste på denne gaveposen finner du i butikken til Forsbakk's Ting og Tang! :)

The design paper has lines on the other side, and I have used some of it on the inside of the lid, where you can write a message. You can buy most of the things that I have used to make this gift bag, at Forsbakk's Ting og Tang! :)

Sett fra siden.

From the side.

Nærbilde. Ser du glitteret?

Close up. Can you see that I have used Stickles glitter glue?

Baksiden. Har brukt et av mine egne stempler her (fra KH design, tror jeg).

The back. I have used one of my own stamps here. This was not from Cesilie.

Gleder meg til adventstiden her nå! :) Ha en fin dag!

I am looking forward to Advent now! :) Have a nice day!

7 kommentarer:

Turid Mari sa...

Nyyydelig vakker gavepose, Hege!!!
Så gøy at du også ska være gjestedesigner før Forsbakk :)

Uff..Æ har enda ikkje fått puncha opp til dæ!! Æ e heilt umulig!!
Du har vel snart fått punchen, stakkars?! :Z

Marianne sa...

Fy søren sååå nydelig!!
Du er kanondyktig!!

Klem Marianne:)

Cathrine sa...

Helt nydelig gavepose du har tryllet frem!!!! hilsen Cathrine

Gro sa...

Flott gavepose, med mange lekre detaljer.
jeg gleder meg også til adventstid og jul. Er et skikkelig julemenneske.
God helg til deg!

Yvonne sa...

Så nydelig og stilren. Gjennomført!

Inger Marie sa...

Gratulera som designer da :)
Og gaveposen er jo bare såå nydelig. Du er kjempe flink!!

God klem

Hanne sa...

Heizann Hege!
Tusen takk for at du aldri gir opp å legge igjen så hyggelige kommentarer i bloggen min, du aner ikke hvor glad jeg blir av å lese dem! Nå skal jeg ta med meg bloggadressen din hjem igjen når jeg går og legge den til i bloggelista mi, for her var det jammen mye å inspireres av!
Skjønner godt at du har fått oppdrag som gjestedesigner! Grattis! Den gaveposen var virkelig nyyydelig!

Ha ei fin helg i nord! Heldig du, som bor i Tromsø :)
God klem fra Hanne:)