"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 10. november 2008

I love your blog award



Kjempestor takk til Tine for denne awarden! Jeg har fått den tidligere, en gang i september, men tar en ny runde med å sende den videre.

Awarden kom med disse reglene: De som mottar denne awarden kan velge om de ønsker å vise den på bloggen sin. Link da den personen som ga deg den. Velg 7 blogger du vil gi awarden videre til, og link disse. Scroller du litt ned, finner du mine valg:

Big thanks to Tine for giving me this! I've got it once before and now will pass it on a second time.

There are some rules for this award:

1. The winner can put the logo on her/his blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate at least 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs of the girls/boys you’ve nominated.

So, here it goes!! :


aija
Elin
Stempelguri
Ingun
Jay Jay
Marie
Camilla

5 kommentarer:

Marie sa...

En award tell meg igjen? Wow, d e så koselig :-) Tusen takk! Eg må få kommentere det nye bildet ditt som e øverst på bloggen din, eg trur aldri eg har sett en skarpar blåturkis farge!! Heilt fantastisk utsikt og farge!! Klemma. Ps, hektisk her også, og i mårra ska eg prøve å få meg litt medusin, e fortsatt ikkje frisk :-(

Ingun sa...

Tusen takk for award!
Du fortjener den i retur også, er ofte inne og ser på din blogg.

Grutulerer med nytt logo bilde det var kjempefint.

Kjekt å sjå deg.


(God bedrig til deg Marie.)

Angelo sa...

Gratulerer med seieren i A Spoon Full of Sugar denne uken!!!!!!

Nydelig kort du har laget til Sukkersøtt-skissen. Det stempeltrykket var nydelig!! Koselige farger på kortet!

Du er litt av kunstner og derfor er det morsomt at du vant en utfordring!

Varm klem, Kristin :)

Camilla sa...

Tusen takk for awarden, veldig morsomt:) Og gratulerer med Sukkersøtt!
Du har en kjempefin blogg.

Stor klem!

Camilla sa...

Kremt... Var vel kanskje A spoon full of sugar, ikke sukkersøtt;) He he... Gratulerer uansett!