"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 30. november 2008

Julekort til Stämpelstudions Cyber Crop

Forsiden.


Baksiden.


Innsiden av kortet.


Jeg har sittet og mekket på dette kortet i et par timer nå. Utgangspunktet er et kort kit til Stämpelstudions Cyber Crop som har pågått denne helgen. Fristen går ut midnatt og nå får jeg ikke lagt det inn i forumet til Stämpelstudion... Jeg gikk inn for å registrere meg som medlem i forumet deres allerede fredag, men medlemskapet har ennå ikke blitt aktivert, fant jeg ut nå nettopp! Jeg mailet derfor bidraget til Stämpelstudion og det er nå lagt inn i forumet deres på den måten. :)

Dette var et veldig flott kort kit å få: det inneholdt flotte papirer (fra Inkido bl.a.), bånd, perler, grantrærstempel, søtt bjørnestempel med juletema og nydelig, blå skimmerkartong! :)

Ha ei fin uke! Håper 1. søndag i advent var fin for alle.. :)

1 kommentar:

Marie sa...

Så fiffi den løsninga var, da :-) Kjempelur! Flott kort som sikkert noen blir veeeldig glad for å få :-)