"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 6. november 2008

Karen Marie Klip og Inger Harding julekort - Christmas cards

Jeg har fått ferdigstilt i alt 43 julekort av typen herunder, med motiver fra Karen Marie Klip og Inger Harding. Jeg skal lage ca. 80 julekort for en tante før jul og hun er utrolig glad i disse kortene, så da ble det til at jeg lager dem i år også! :)

I have finished 43 of these cards down under. Karen Marie Klip and Inger Harding Christmas cards. I'm going to make about 80 Christmas cards for my aunt and she is very fond of these cards, so I am doing them this year, too! :)









Ha en fin kveld!
Have a nice evening!

9 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

guuud som du masseproduserer :D..Nydelige julekort! Takk snille deg for herlige kommentarer inne hos meg :)

ha en fin kveld du også, Hege-Annie! :)

Jannhild sa...

OMG, skal si du er i siget!!!
Kjempeflotte kort du har laget :) Herlige!!!

Klem og natti natt til deg :)

Camilla sa...

Du er skikkelig produktiv ser jeg! Nå er det vel ei tante som blir glad:) Tusen takk for koselig kommentar på bloggen min. Det bildet har jeg hatt siden jeg var liten og er veldig glad i det.
Jeg er borte i helga, skal til Oslo og feire mormor som blir 80 år:)
Men kommer gjerne en annen gang, Marie sier du har utrolig mye fint:)

God helg! og god eksamenslesing...

Rica sa...

Wonderful - I love the Karen Marie Klip die cuts. You have been busy.
hugs Heather xx

Åsa/asamia sa...

Oj oj oj så många fina kort!!

Marie sa...

Nydelige kort, Hege! Tror jeg skal begynne å kalle deg flittiglise, tihi ;-) Du er jo så effektiv og produktiv, jeg blir så misunnelig. Likte spesielt godt de lyseblå kortene :-)

angeljakki sa...

Wow, you have been busy, they are lovely.

Minelly sa...

wow så mange flotte kort du har laget!
jeg bruker evigheter på et kort,og skulle jeg laget disse hadde jeg sikkert ikke vært ferdig før neste jul;)

Minelly sa...

hei igjen:)

Ja det tror jeg på..:)
Jeg er bare så eeekstremt treig med å bli ferdig med et kort...sitter å seeer lenge på det,så må jeg forandre på ting ..frem og tilbake..blir aldri ferdig jeg..hehe;)