"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 25. november 2008

Månedsutfordring #1 i Ett Trykks blogg: Invitasjon.

Denne har jeg kjapt laget for å rekke fristen som er midnatt, i Ett Trykk bloggens månedsutfordring #1. Har kledd en dorullkjerne med papir, laget en tag som passer inni hylsen, dekorert og pyntet litt slik bildene viser. Det gikk temmelig kjapt å lage dette.

For øvrig min første invitasjon og mitt første dorullkjerneprosjekt! :)

Stempler: tekst fra Papirloftet. Journalingstempel fra Prima. Jeg hadde i tankene invitasjon til førjulskos og juleverksted da jeg laget denne, derfor rødt og hvitt i fargene. At det ble prikker er litt mer tilfeldig, i.o.m. at jeg måtte jobbe raskt med oppgaven! Jeg tok et av de arkene som lå øverst på hobbybordet! :)

Beklager gulstikket, spesielt på det hvite + kremhvite, på bildene... Lampelys, vet dere...!....




Forsiden av tag'en.

Baksiden av tag'en. Plass for å skrive, også her.

3 kommentarer:

Minelly sa...

stilig og kreative invitasjoner!
Du lager så mye lekkert:)

Bente sa...

Kjempeflott!

Åshild Ruud sa...

Å, denne var lekkert! Supert bidrag til utfordringen vår - tusen takk for at du er med :)