"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 10. desember 2008

Award

Jeg har fått en award fra Aina B.

Tusen, tusen takk, jeg ble kjempeglad for den!! :)


Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom, tid og forhold!
Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres.

De åtte jeg gir awarden videre til er:

Turid Mari
Caroline
Desiree
Camilla
Maya
Joanna
Kristin
Gro

Det er selvfølgelig så mange andre jeg også gjerne ville ha gitt denne videre til!!! Satser på at denne brer om seg slik at den når frem til alle de andre jeg også har i tankene!!

Jeg setter veldig stor pris på alle dere som jeg på en måte har blitt mer eller mindre kjent med, siden jeg begynte å blogge i høst. Og som legger igjen spor og kjempehyggelige, varmende kommentarer her inne hos meg. Dere er en utrolig flott gjeng, og såå dyktige og flinke hobbyentusiaster!! Godt å kunne dele hobbyinteressene sine på denne måten!! :))) Jeg håper å komme i gang med bildescrapping og layouter i løpet av 2009. Det er ett av mine nyttårsforsetter! :) Til nå har det jo blitt mest kortlaging.. Bildene og albumene ligger fortsatt der og venter, de!.. :)

Ha en fortsatt fin adventstid, alle sammen! Ta fortsatt godt vare på hverandre!! :)
Klemmer fra meg.

5 kommentarer:

Angelo sa...

Tusen takk for award, og for bursdagskortet som ramlet ned i postkassen min på tirsdag!!!!! Jeg er kjempeglad for begge deler!! Har dessverre ikke hatt tid til å gå inn på dataen de siste dagene, men lover å komme tilbake sterkere når det roer seg litt. Holder på med diverse prosjekter som tar tid i tilleg til avslutninger her og der med barna. Og bursdagsfeiring av svigermor som fyller 70 i helga som gjør at vi må reise en snartur til Sunnmøre for å delta der.
Ha en flott dag videre, og vi snakkes når det blir litt roligere :)

Klem, Kristin :)

Desiree sa...

Tusen takk skal du ha! Så pent gjort av deg! Skal få lagt den ut snart, utrolig hvor opptatt man no skulle være før jul ;)

Så nydelig den kalenderen din under var! Morsomt at du har tat 6 esker oppå hverandre, fin vri på den!

Ha en flott torsdag og snart er det helg!

Klem fra Desiree

CarolinesGlede sa...

ååh :D tusen takk for award!! det er alltid så koselig å få det!
:D

Maya sa...

Tusen tusen takk for awarden,Hege-Annie!
Det varmet masse!! *klemmer*
Ha ei flotters helg (jaaaa det er snart fredag!!! :) )
Go`klem fra Maya :)

Joanna sa...

Hei på deg min venn :)

Jeg er sent ute og går, men de siste ukene har jeg ikke hatt tid til noe annet enn julemarkedene.
Tusen takk for en så utrolig flott Award, det setter jeg STOR pris på.

Kjempeklem fra Joanna

PS: jeg sender deg et e-mail i en av de neste dagene, der er noe jeg absulutt må spørre om ;)