"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

søndag 28. desember 2008

Award



I got this award from Angella. Thank you so much! I really appreciate it! :D

The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs (which in their turn have to give it to 5 new blogs).
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.

I would like to give this to the following persons:

- Kirsten

- Desiree

- Turid Mari

- Anne Kristine

- Caroline

- Kari

- Gro

Then, the 5 things I am addicted to...:

- My son, Hans-Kristian
- Family and good friends
- Reading
- Music
- My card making hobby

:o)

6 kommentarer:

Gro sa...

Takk for enda en award. Nå har jeg heldigvis fått gjort noe med både denne og den forrige.
Møsterarket på min afterEight eske er fra Figgy Pudding og det heter Glacier.
klem fra Gro

Anne Kristine sa...

Tusen takk for awarden *klem*
Jeg setter veldig pris på omtanken og ordene du skriver. Du oppmuntrer meg så mye med dine kommentarer...STOR TAKK til deg.
Og når det gjelder award'ene så kjenner jeg nok at det har blitt så mye de siste mnd'ene at jeg har valgt å ikke ordne med disse. For tiden så må jeg være nøye med hva jeg bruker energien min på.
Takk for at du forstår :o)
Øsnker deg en flott romjul.
klem Anne

CarolinesGlede sa...

ååh, tusen takk for award :D!!

Desiree sa...

Tusen takk skal du ha, snille du! Godt å få slike når man egentlig er litt nedstemt.

Ser du har laget så mye flott i det siste!

Håper du har hatt ei fin jul og at det nye året blir enda bedre enn det vi nå forlater!

Mange klemmer fra Desiree

Kirsten sa...

Tusen takk for awarden, Hege-Annie ! *klem*

Tusen takk for koselige hilsener i bloggen min! Setter så stor pris på det! Takk for all inspirasjon du har gitt meg i året som snart er slutt. Gleder meg til å følge deg videre!

Gode klemmer fra meg til deg

Kari sa...

Tusen tusen takk for awarden og for alle koselige kommentarer jeg har fått - snille deg! Jeg setter så pris på det!!

Mange mange klemmer fra Kari