"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 2. desember 2008

KHs julekortutfordring, bidrag 13 - KH's Christmas card challenge, entry 13

Bidrag 13 til Kreativ Hobby sin julekortutfordring. Også andre juleprosjekter enn kort er velkomne til å være med i utfordringen. Her har jeg pyntet en plastboks med skrulokk som tidligere har rommet legoklosser. Boksen var ikke i bruk lenger. Ja, har funnet den blant min sønns saker. :)

Entry 13 for Kreativ Hobby's Christmas challenge. A box that belonged to my son and earlier contained lego. :)


Det er tekststempelet på lokket av boksen som er fra KH design. :)

It's the sentiment stamp on the lid that is a KH design stamp. It says "Christmas hug" and " Best wishes for Christmas and the New Year". :)


Jeg måtte bare pynte baksiden litt også! Teksten med to linjer fra en kjent og kjær julesang, er en del av et stempel kjøpt hos Papirgleder.

I just had to decorate the back of the box a little bit, too! The sentiment is just a little part of a stamp from Papirgleder: two lines from a Norwegian Christmas song.

4 kommentarer:

CarolinesGlede sa...

ååh for en herlig kreasjon :D..!! Så gjennomført og lekker!
Du, sender du inn bidraga eller noe til kreativ hobby? alle sammen liksom? eller klarer de å følge med på hvor mange vi lager uten at vi legger igjen en kommentar eller noe en plass.. hmm..

Angelo sa...

Så flott boks! Ja, det er mye som kan brukes bare man kikker seg litt rundt :)

Mange flotte kort du har laget i det siste også! Jeg har ikke helt hatt tid og ork til å sitte ved data'n i det siste så derfor har jeg ikke besøkt alle bloggene jeg ønsker. Men nå bare måtte jeg innom deg og kikke skikkelig :) Masse lekkert!

Ha en flott tirsdag, Hege!

Klem, Kristin :)

Anita Hagen sa...

WOW!!!!! Denne var helt RÅ! helt utrolig at en kjedelig plastflaske kan bli så vakker. Nei, dette var virkelig flott Hege-Annie!

Tusen hjertelig takk for alle gode ord du legger igjen i bloggen min. Det varmer langt inn i hjerterota.

Ha en strålende tirsdag videre og kos deg med juleforberedelsene.

Klem fra Anita

Salte sa...

Fy søren denne var rålekker!!!!!!!