"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 3. desember 2008

Khs juleutfordring, bidrag 15 - KH's Christmas challenge, entry 15



Et enkelt kort, laget nå på morgenkvisten før jeg skal på jobb. Tekststempel fra KH Design. Bidrag 15 til Kreativ Hobby sin juleutfordring.

A simple card, made this morning. Text from KH Design. My entry 15 to Kreativ Hobby's Christmas challenge.

7 kommentarer:

Marianne sa...

Kortlaging FØR jobb. Imponerende!!!
Nydelig nostalgisk kort!!
Og Sarah-kortet under var også utrolig flott!!!

Ha en fin dag.
Klem Marianne:)

Kirsten sa...

Kortet er nydelig, Hege-Annie! Imponerende at du lager kort FØR du skal på jobb!! Burde nok gjort det jeg også, hvis jeg skal komme i mål med julekortene...

Ha en fin dag!
Klem fra Kirsten

PETRASO sa...

Underbara kort du gör! Varifrån kommer de vackra bilderna?

Det var icke stemme på korten utan Jury har inte koll på vem vam kort kit konkurransen.....Jag vann Julkänsla med kortet i min blogg med röd text over staden!

Det blåa pappret du fick i kort kit har jag och vännen min gjort för Inkido! blir glad se hur fint du gjort med det!
Kramen!

Camilla sa...

Det enkle er ofte det beste;) Lite scrapping her i gården FØR jobb, men tar det igjen på kvelden, he he. Men tror jeg må ta meg selv fatt snart hvis jeg skal rekke de 20 julekortene...

Ingun sa...

Nydelig enkelt kort, så efektiv er ikkje eg før eg går på jobb,
Ellers så beggyner du sån pssse utpå dagen på jobb.

Moni sa...

Gorgeous card! Hugs, Moni

Marianne sa...

Kjære deg, stempeltrykkene dine fungerer helt fint!!! Det er Adirondack som er mest egnet, men jeg har brukt andre stempeltyper i månedsvis, og en venner seg til det. Det er bare de lyseste fargene som er problematiske, så det gjelder å være ekstra forsiktig med hudfargen. Det er bare tre uker siden jeg fikk Adirondacken i hus!

Håper du også vil trives med tusjene.

Klem fra meg:)