"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

lørdag 13. desember 2008

Kreativ Hobby sin 20 julekort utfordring - Kreativ Hobby's Challenge "20 Christmas cards within December 15th"

Her er mitt bidrag 17 til Kreativ Hobby sin julekortutfordring. Alle stempler fra KH Design. Jeg har fargelagt med mine nye Promarkers. Kritt med skimmer på teksten og stjernene.

Here's my entry 17 to Kreativ Hobby's Christmas card challenge. All stamps from KH Design. Coloured with Promarkers. Shimmer chalks on the sentiment and the stars.

Bidrag 18. En dekorert fyrstikkeske.
Entry 18. A match box.


Bidrag 19. Dorullkjernekort. Det er bare hänglar stempelet på tagen og teksten på hennes tag igjen, som ikke er fra KH Design. Fargelagt med skimrende krittfarger.

Entry 19. All stamps from KH Design, except the hänglar girl on the tag and the text on her tag. Coloured with shimmer chalks.





Bidrag 20. Fargelagt med LePlume og kritt.
Entry 20. Coloured with LePlume and chalks.



Et kort laget med kun KH Design stempler er nå på vei i posten til Kreativ Hobby. Godt å være ferdig med denne utfordringen! :D Var litt i tvil om jeg kom til å rekke fristen 15. desember!..

Last part of the challenge was to make a card with only KH Design stamps. My card is on its way to Kreativ Hobby now, and I'm glad I made it before 15th of December! :D

10 kommentarer:

Ingun sa...

Nydelige julekort.
Du er ei kreativ sjel.

Yvonne sa...

For et superkoselig julekort! Likte så godt det på toppen med rutene!!

Marianne sa...

Fantastisk flotte ting du har laget til denne utfordringen. Så flott at du rakk å bli ferdig. Gratulerer!!!
Jeg har jo vært ferdig lenge, men kortet som skulle sendes har nettopp gått i posten. Litt treg ja....
Håper du er i rute til jul, og har masse tid til kos og hygge, det er jo trods alt det som er det viktigste!!

Adventsklemmer fra Marianne:)

Maya sa...

Nyydelige julekort!
Og jeg er så imponert over alle dere som har vært med på denne utfordringen!!
Så jammen er den julegaven fortjent! :)
Ha en fortsatt flott søndag,
klem fra Maya :)

ninabakke sa...

Så fltte julekort :D

Kaia sa...

Nydelige kort og tag'er.
Var visst litt tidlig ute med feiringen jeg. 50 000, i steden for 5000. Får skylde på at det var sent, og rett før vi skulle kjøre avgårde til flyplassen.

Klem

Anne Bente sa...

WOW! Så mye lekkert du har laget! Tusen takk for nydelig kort som kom i posten til oss idag, og for alle de 20 kortene du har postet på bloggen din. En velfortjent julegave sendes om få dager!

Hilsen Anne Bente, Kreativ Hobby

CarolinesGlede sa...

Åh, så søte bidrag!! :) Alltid så flott pyntet :)!!
Jeg trenger adressa di !! :D ..

vil du sende meg den på mail, kanskje? :)

caroline_h88@hotmail.com

Camilla sa...

Du er skikkelig produktiv altså! Og alltid så koselige kommentarer fra deg, det setter jeg kjempestor pris på! Morsomt når man føler at man faktisk blir litt kjent:)
En liten hilsen til deg inne hos meg idag:)

Camilla sa...

Gratulerer med Sukkersøtt på fredag!:)