"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

tirsdag 23. desember 2008

Lillejulaften, WoJ kort og noen julegaver. - Another WoJ Christmas card and some gifts.

Et nytt WoJ julekort med samme motiv som sist, men med et litt annet oppsett. Tekststempel og snøkrystall stempler fra Inkido. :)

Another WoJ Christmas card. Sentiment and snowflake stamps from Inkido.

En julegave til en venninne. Hjemmelagd pakkelapp med stempler fra Inkido.

A present for a friend. Home made gift tag, "Merry Christmas" in Norwegian. Stamps from Inkido.

Dette syltetøyglasset fylt med fyrstikker blir gitt som en liten ekstragave til jul, til noen som har vedfyringsovn og som også røyker. Jeg fikk ideen til dette etter å ha laget fyrstikkeske kalenderen. Da jeg satt igjen med en hel drøss fyrstikker uten esker, tenkte jeg at jeg måtte gjøre noe med dem annet enn at de ble liggende i en plastikkpose..! :) Etter hvert ble det til at det tomme syltetøyglasset som sto på kjøkkenbenken, ble til fyrstikkoppbevaring. På innsiden av lokket har jeg limt to av sidene på fyrstikkeskene - de to sidene som må til for å få fyr på fyrstikkene! Glemte å ta bilder av det i farta.. og nå er gaven pakket inn og gitt bort, så nå er det for sent! ;) Stempel fra Motivet på lokket.

An empty jam jar filled with matches. An extra gift for Christmas for someone who has a fire place. I got the idea for this after I made the matchbox Advent calendar and had lots of matches without boxes!.. The stamp on the lid, is from Motivet. :)

Glasset forfra. Jeg beklager det litt dårlige bildet..

I am sorry about the blurry photo..

Her er pakkelappen som hører til gaven med glasset med fyrstikker. Stempelet er fra Inkido.

Here's a gift tag to go with the matches in the jar. Inkido stamp.

En enkelt dekorert fyrstikkeske.

Simple deoration on this matchbox.

3 kommentarer:

Moni sa...

Gorgeous! Hugs, moni

CarolinesGlede sa...

Det var skikkelig stilig gave!! :D

Karen Elise sa...

Ganske enkelt genialt! Den ideen "stjeler" jeg, her jeg sitter og akkurat har tømt 24 fyrstikkesker for å lage kalender... Takk for tipset!