"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 1. desember 2008

*Min første blog candy!*-*My first blog candy!* >CLOSED<



Jeg har passert 5000 treff på bloggen og benytter anledningen til å feire det med en aldri så liten blog candy. Siden det nærmer seg jul, er candy'en julerelatert.

Det du kan vinne er hva du ser på bildet:

* En pakke med papirer som blant annet passer til å lage julekurver og 3 ulike sakser. En fine tip saks med soft grip som passer til detaljklipping, en mønstersaks med sikk-sakk mønster og en vanlig saks.
* Bred naturhvit filt med stjernemønster. Ca 1/2 meter.
* 1 stk Distress Ink stempelpute i fargen "Pine Needles".
* 1 pakke Sticky dekor fra Panduro, med sølvhjerter.
* 1 stk englevinger i fjær, ca. 18 cm. bred.
* 3 grønne juletrebrads med glitter og 3 stk snøfnugg brads i fargen pewter.
* 1 stk snøkrystall juledekorasjon i sølvglitter utførelse. Den glitrer og glitrer!!

* Og i tillegg: en liten overraskelse.


For å være med i trekningen: legg igjen en kommentar under dette innlegget hvor du meddeler at du vil være med i trekningen, post ett innlegg i din egen blogg hvor du skriver om min blog candy og linker til den. Enkelt og greit. :)

Jeg trekker en vinner fredag 5. desember klokka 21.00, norsk tid.

Lykke til! :)

**********************************************************

Then, in English: A little blog candy to celebrate 5000 hits on my blog! Since Christmas is near, this blog candy is Christmas related.

The prize:

* A package of paper with a pair of fine tip scissors with soft grip, a pair of zig-zag scissors and a papir of normal scissors.
* Broad felt with stars in a nature white colour. About 50 cm.
* 1 Distress Ink Pad, "Pine Needles" colour.
* 1 package of Sticky decor from Panduro, silver hearts.
* Angel wings made of feathers, 18 cm.
* 3 green and glittery Christmas tree brads and 3 pewter coloured snowflake brads.
* 1 snowflake Christmas decoration in a silver, glitter design. It sparkles and sparkles!!

* In addition: a little surprise.

To take part in my blog candy: Leave a comment to this post where you tell me that you want me to count you in, then post in your blog about my blog candy and link to it in your post. It's as easy as that. :)

I will draw a winner Friday, December 5th, at 21.00, Norwegian time.

Good luck! :)

64 kommentarer:

Angelo sa...

Grattis med dine 5000 besøkende, Hege!! Det er jo knallbra til å ikke ha vært såååå lenge i bloggverdenen med egen blogg!!

Du har virkelig laget en skikkelig godbit for oss! Jeg iler over til bloggen min for å lage et innlegg øverst til høyre hvor jeg har andre blogg candyer! Du blir liggende øverst selv om jeg skriver andre innlegg!

Ha en knallbra mandagsettermiddag.


Klem, Kristin :)

CarolinesGlede sa...

ååh jeg vil være med :D
Legger ut om blog candyn din så snart jeg er hjemme! Den distress ink boksen har jeg ikke, så det passer ekstra bra, hihihi :) -
krysser fingrene!! :D

Cathrine sa...

Gratulerer med 5000 besøkende!! Kjempe flott blogg du har! Har linket og skrevet om candyen din:)) Krysser fingrene mine, denne candyen var flott:))

Klem fra Cathrine:)

Ingun sa...

Gratulerer med 5000 besøkende i bloggen din, veldig kjekk hobby, å blogge og å scrappe.
Blir gjerne med på tekning

Desiree sa...

Grattis med 5000 besøkende!! Det er jo kjempebra! Men du lager så mye flott at det er jo ikke noe rart!
Candyen var skikkleig fin, så klart jeg vil være med! Jeg har linket til deg i sidebaren, så er det bare å krysse fingrene!

Moro at du også er gjestedesigner hos Cecilie og Forsbakk Ting & Tang! Gleder meg å se hva mere flott du lager!

Klem fra Desiree

Angella sa...

Gratulerer!
Jeg er med vettu...

Kanskje det er det jeg burde gjøre også... Nettopp passert 5000 jeg også.

Jeg legger ut en link til bloggen din med en gang:)

Krysser fingrer og tær!
Angella

idaws sa...

Så arti at det er din første blog candi :) vil gjerne være med på denne :)

Aud kirsten sa...

Gratulerer med 5000 besøkende i bloggen din.
Blir gjerne med i trekningen :0)

Sandra sa...

Wow what a candy!!!!
Please count me in & thanks for the chance to win the candy :)
Have post a link on my blog.
Hugs,
Sandra

Gro sa...

Gratulerer så mye. Tror det er første gang jeg er på besøk.
Og den lekre blog candyen...sikle, sikle. Den ser fristende ut.
Legger den inn hos meg.
Ha en super uke.

roterommet sa...

Flott blogcandy. Jeg er med.

MoooooN sa...

Hello! What's a candy! Please count me in... I've linked your candy here in my blog: http://scrapmooooon.blogspot.com/2008/12/hegeasblogspotcom-5.html. Thanks for a chance to win!

Tanya

Solbjørg sa...

Så klart eg vil være med. Gratulerer med 5000 hits. No har eg lagt til eit innlegg om blogcandyen din, og lagdt deg til i blogg lista mi vis det er greit. Og vis du har lyst kan du godt legge meg også til i di blogliste.

Ha ein flott kveld.
Solbjørg

CarolinesGlede sa...

sånn da er videreføringen gjort :D

Turid Mari sa...

Jippi!! Æ e me!!

Klem!!

Bekkesverden sa...

Gratulerer med dine 5000 besøkende. Flott blogcandy da du!

Tracy B. sa...

Loved the blog candy. Count me in:) Since my blog isn't up YET, I sent emails about your candy to family and mom's groups. Thanks. jerryb17011@yahoo.com

Kaia sa...

Gratulerer med 50000 besøk på bloggen din.
Jeg vil gjerne være med på blog candyen din.
Lager en post om den i bloggen min.
Ha en fin kveld :o)

K sa...

Congratulations on your hits! Thanks for the chance :)
I blogged your candy here
Bye, Kitty (Slovenia)

Tinemor sa...

Gratulera so masse med 5000!!!
Ikkje so rart at du ha mangen besøkande på sida di.. du e jo soo fantastisk flink!!!
Eg har skreve om bloggcandyen din på bloggen min.. og vil gjerna vera med... krysse fingrane på at da e eg som blir den heldige vinnaren ;)

Ha ei flott adventstid!!!

julialynn sa...

PLease enter me, I really enjoy reading your blog

I have linked you to mine

www.inspirationeveryday1.blogspot.com

jane sa...

Tillykke med de 5000 besøg!
Jeg vil meget gerne være med i lodtrækningen om de lækre julesager! Jeg har linket fra min blog til din. God tirsdag!

Gro sa...

Gratulerer med 5000 besøkende
Så kjempe lekker blog candy du har lyst til og gi bort.
Ha en flott adventstid.

Gro.

Irene sa...

Grattis med 5000 besøkende, og så snill du er som gir bort en sååå fantastisk pakke!!

Daniela/Neliz sa...

Wow, grattis till alla besökarna! :D Vilket underbart blog candy du har!

Nu har jag länkat: http://neliz.se/?p=768

Kram, Daniela/Neliz (www.neliz.se)

Baddie sa...

Gratulerer med 5000 besøkende, det er en skikkelig milepel. Jeg har ikke vært på bloggen din tidligere, men ble vist hit via en post på Irene-W's blogg. Du er en raver på å scrappe, utrolig mye fint. Her kommer jeg garantert til å stikke innom ofte. Har lagt ut en link til konkurransen i bloggen min, for den blogg candypakken din var jo knallfin. Ha en fin tirsdag.

Snuppelure sa...

Gratulerer med 5000 besøk :)
SÅ lekker blogcandy, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen og har skrevet et innlegg om dette i bloggen min :)

Eva`s lille verden:) sa...

Hei, å GRATULERER så masse med 5000besøkende:) Dette må være virkelig gøy:) Du hadde en megafin blogcandy å jeg skal for første gang legge inn en link på blogcandy som er din på min blogg:)
Ha en fortreffelig tirsdag:)

Hanne sa...

Super flot tillykke, jeg vil gerne være med

Bente sa...

Gratulerer med 5.000 hits! Kjempeflott candy du har, og hvor masse flotte kort du lager!! Ha en fin dag!

Tracy B. sa...

YES!! Count me in to WIN:) jerryb17011@yahoo.com

Tracy B. sa...

Told my family and mom's groups about your blog and giveaway via email since I'm still getting MY blog up! jerryb17011@yahoo.com

Camilla sa...

Gratulerer!!!! Jeg vil gjerne være med på bloggcandyen din, så utrolig flott! Kan vel alle trenge litt julescrappeting i disse tider;)

Stor klem fra Camilla

Gurkiss sa...

Hej...

KUL med så många besökare :)

Mycket fint du har i din blogg som jag fick inspiration av :)

ha de bra
Kram Gurkiss

AbcHobby.it sa...

wow... wonderful candy! I like it!
Please count me in... I've linked your candy here http://abc-hobby.blogspot.com/2008/12/altri-candy_02.html

thank's for the chance to win!
bye elisabetta

Camilla:) sa...

Gratulerer med så mange besøkende i bloggen din:)

Jeg vil gjerne være med i trekninga:)

Natalija sa...

Greetings from Italy :)
Your creations are amazing. I already posted here: http://natalijaskomare.blogspot.com/2008/12/amazing-blog.html
Please count me in. And I really hope to win :)
Have a nice day :)

Maja sa...

Congratulations on your 5.000 hits. I put the note of your candy on my bog. It is on it's sidebar!

Moni sa...

Gorgeous blog and candy! I linked you on my blog! Hugs, Moni

bolha sa...

Great candy! Would love to win it. I linked you HERE.
x Natasha x

Marie/bat3 sa...

Wow! What a lovely candy!!!!
Please count me in and thanks for the chance to win the candy :)
Have post a link on my blog.

Jennifer sa...

LOVELY CANDY!

Filharmonica sa...

Gratulerer så mye med 5000 besøkende! Flott blogg du har, og nydelige kort. Så utrolig mye flott i blog candy pakken din, håper jeg blir den heldige vinner :-)
Lykke til videre!

Regina sa...

What a great Candy Blog. Congratulations in your entries. That's great!!!
I put the link on my blog and now I just have to hope to win!!!! Thanks for the chance to win.
Greetings from Germany Regina

Elenor sa...

Grattis till dina 5000 besökare! =)
Jag har precis skrivit ett inlägg om din blogcandy och provar lyckan här nu! =)
Klem Elenor

Hildegunn sa...

Gratulerer med dine 5000 besøkende i bloggen!
Jeg har linket til deg i min blogg.

Mange lekre kort har du laget, gleder meg til å følge deg videre!

PETRASO sa...

Jag vill vara med i din fina Blogg candy!
tack för dina fina ord på min blogg... Har inte riktigt koll på vem som vannKit tävlingen jag vann dock Julkänsla kortet;)
Det med Siluetten jag visar i min blogg!
Kramen!

Toneloni sa...

Heisann

Gratulerer med de 5000 første :) Det kommer til å bli mange flere.
Masse flott å bli inspirert av!

Dette var en lekker bloggcandy *takk for muligheten til å vinne* og jeg har lagt deg til på bloggen min.

Ha en fin førjulstid

Klem Tonje

Andrea sa...

Congrats for so many hits. The candy is great, please count me in.
I post your candy on my blog.
Hugs, Andrea

Anna sa...

Grattis till så många besökare! :) Jag är gärna med i utlottningen av blogcandyt! :) Ser supersmaskigt ut! ;) *håller tummarna*
Kram kram

r e b e c k a sa...

Vad trevligt att hitta din blogg, såg en länk till din tävling på en Italiensk blogg faktiskt!
Jag vill också vara med och tävla och jag har länkat i min vänsterspalt.
Ha en skön kväll! :)

Sunshine sa...

Gratulerer med 5000 besøkende, jeg vet at jeg står for ihvertfall 5-10 av de ;0)og jeg vil gjerne være med i trekningen.

Du har en flott blogg, med mye inspirasjon. Elsker de blå julekortene dine.

Har lagt bilde og link til siden din i bloggen min.

Ha en flott onsdagskveld.

Grethe

Simona sa...

Congrats for 5000 visitor :) and thanks for a chance to win this candy :)

annmari sa...

Oj vad mycket fint som fanns här. Vill gärna vinna ditt godis

Kaliiina sa...

Jag förstår att du har så många besökare när du gör så vackra kort! Självklart vill jag delta i utlottningen också :)

Jasmina sa...

Lovely candy! I linked you.

Lotta sa...

Ett Jättegrattis till alla dina besökare och en underbar sida har du med.Givetvis så vill ja länka från min sida till dig
Kram Lotta

Vero sa...

Grattis till så många besökare.
Jag har länkat till din blogg och om det är ok att jag är med härifrån Sverige, så är jag gärna med i denna tävling. Skulle vara en fin julklapp till dotra min.

Trevlig kväll!

Brigitte sa...

Congratulation from Poland! your blog is very interesting, thanks for showing us your work, very inspiring.
Please count me in
Brigitte

artinreality sa...

Gratulerer med 5000! Gleder meg til ¨følge deg videre!

Annita sa...

tillykke med de 5000 !;-)
god jul

julialynn sa...

Please count me in, I have linked you on my blog

http://inspirationeveryday1.blogspot.com/2008/12/daily-blog-candies.html

Astra sa...

Please, count me in too!!!

Елена sa...

Remarkable blog and candies. Greetings from Russia. I hope to win. Thanks.