"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 29. desember 2008

Sukkersøtts adventskalender - Sukkersøtt Advent calendar challenge



Denne Magnolia engelen fra "So Heavenly collection 2008", er blitt en klar favoritt, blant alle stemplene jeg har. Dette kortet er til luke 3 i Sukkersøtts adventskalender, hvor oppgaven var:

Lag et kort i hvite toner. Hvitt, beige, krem, elfenben osv.

Fargeleggingen er gjort med Promarkers og hvit penn. Jeg har svertet kantene på sirkelen og kortet med gull farge. Det vises ikke så godt. Lace cardstock, hearts ceramic, fra KI Memories. Elfenbensfargede roser fra Prima. :o)


This Magnolia angel from the "So Heavenly collection 2008", is one of my favourite stamps. A card for Sukkersøtt Advent calendar challenge, day 3. A card in white/light colours. I have coloured with Promarkers and white pen. Lace cardstock, hearts ceramic, from KI Memories. Ivory roses from Prima. :o)

Have a nice day! - Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Pia sa...

Super flot kort, kan godt li de beige farver som skaber stemning, passer godt til det yndige englestempel

T:o)ve sa...

Jeg elsker hvitt, så dette passer meg midt i blinken ;o)
Takk for nydelig musikk også, litjsnuppa og jeg har sittet her og digget Jasom Mraz sammen :o)

Angella sa...

Dette er jo barre helt lekkert... nydelige duse farger!
..og det magnoliastempelet har jeg ønsket meg lenge, så da er det bare og løpe og kjøpe:)

kos deg videre!
klem Angella

Bente sa...

Hei! Tusen takk for mange hyggelige kommentarer i bloggen min i 2008! Det setter jeg stor pris på:=) Det er masse nydelige kort og flott inspirasjon å hente hos deg også! Ønsker deg ett Godt og kreativt 2009:=)