"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

onsdag 31. desember 2008

Sukkersøtts adventskalender - Sukkersøtt Advent calendar challenge

Et vinterlig kort til luke 9 i Sukkersøtt sin adventskalender utfordring. Oppgaven til denne dagen: Lag et kort inspirert av årstiden vi er inne i.

A winter card for day 9.

Detaljbilde. Her er masse glitter!

Close up. Lots of sparkling glitter here!


Et kort laget til luke 13. Kortet har lys som motiv og er inspirert av St. Lucia/Luciadagen.

A card for day 13 in the Sukkersøtt Advent calendar challenge.


Dette er til luke 12, hvor det skulle være masse hjerter på kortet. Tenker disse 8 hjertene holder, jeg! Det er første gang jeg lager et 15 x 15 kort stilt opp diagonalt. Gøy å prøve noe nytt! :o)

This one is for day 12, where the card had to have lots of hearts on it. I guess these eight will do! :o)

Innsiden av kortet med hjerter.

Here's the inside of the card with hearts. My first card in 15 x 15 cm size decorated diagonally!


Så var det pakkelappene til luke 6. Jeg koste meg skikkelig med å lage disse! :o)

Day 6: tags for Christmas presents. I really enjoyed making these!


En enkelt dekorert fyrstikkeske, til luke 5. Dette er den ene siden. Den andre har juletredekor, se bildet under.

A decorated matchbox for day 5. The other side has a pine tree covered with snow on it, see the next picture downwards.

Snødekt grantre. Glitterdetaljer på begge sider av esken!

Glitter details on both sides!


I WISH YOU A VERY PLEASANT NEW YEAR'S EVE!! ENJOY YOURSELVES VERY MUCH!!! SEE YOU NEXT YEAR! ;O)

HA EN RIKTIG HYGGELIG NYTTÅRSFEIRING, ALLE SAMMEN!! KOS DERE MASSE MASSE! VI SEES NESTE ÅR! ;O)

4 kommentarer:

Marianne sa...

Jøje meg så produktiv du har vært!!
Du lager sååå nydelige ting, og jeg klør i fingrene etter å komme i gang igjen! I morgen skal alt "rotet" mitt tilbake på plass.

Ønsker deg en flott nyttårsfeiring, og et godt nytt år!

Nyttårsklemmer fra Marianne:)

Kari sa...

Så utrolig mye lekkert du har laget Hege-Annie!! Helt nydelige kort!!
Kortet med lysene er noe av det fineste jeg har sett!!

Ønsker deg alt godt i det nye året og gleder meg til å følge med på hva du lager!
Mange klemmer fra Kari

Anita sa...

Heisann!

Her kommer svar på spørsmålene dine: Du trenger ikke lage et kort selv om det står sånn. Du står ganske fritt til hva du vil lage uansett om det står kort eller ikke.

Anita

Desiree sa...

Det var litt av en produksjon! Masse flott! Likte også det med lysene.

Moro at du har lagt ut alle dine 10 beste fra året som gikk. Nydelige saker!

Er så spent på hva det nye året vil bringe. Jeg føler jeg er på etterskudd med alle slags kort, og tenker at til neste år så skal det bli bedre :) Men blir vel som vanlig antar jeg ;) Men er jo lov å håpe ikke sant?!

Ha en fin ny uke som kommer!

Klem fra Desiree