"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 18. desember 2008

To til kort laget for Forsbakks Ting & Tang - Two more guest designer cards for Forsbakk's Ting & Tang

Med disse to kortene har jeg fått brukt opp det aller meste av det som var i overraskelsespakken jeg fikk fra Forsbakk's Ting og Tang. Jeg MÅTTE jo bare få laget julekort med de søte trykkene jeg fikk derfra, i tillegg til gaveposen jeg laget for en stund siden! Jeg har vært veldig opptatt med å få fullført juleutfordringen til Kreativ Hobby, så jeg fikk ikke kommet i gang med disse før i går kveld, etter sønnen min sin juleavslutning på sjakkurset han har fulgt i høst. :)

Tusen takk til Cecilie Forsbakk for oppdraget! Mitt første gjeste designer oppdrag. Og det har vært kjempegøy! :D

Now, with these two cards made for Forsbakk's Ting & Tang, I have managed to use almost everything of the stash i got for this task. With these cute Christmas images I just HAD to make some Christmas cards before it's too late for this year's Christmas! I have been occupied with the Kreativ Hobby Christmas challenge for a while now - but yesterday evening, I made these two. :)

Thanks to Cecilie Forsbakk, for wanting me to do something for her and her shop! My first guest designer "job" and it has been very fun! :D

På begge kortene er allting fra pakken jeg fikk fra Cecilie, bortsett fra teksten på dette kortet. Den er fra et Stempelglede stempel. Herlig Whiff of Joy motivstempel med juletema! Fargelagt med Promarkers.:)

Except the sentiment on this card, everything on both cards is from the package from Cecilie. Wonderful Whiff of Joy Christmas stamp on this one! Coloured with my new Promarkers. :)

Her er et søtt Penny Black motiv. Fargeleggingen er gjort med LePlume tusjer. :)

A cute Penny Black image on this one! Coloured with LePlume. :)

3 kommentarer:

Moni sa...

Gorgeous cards! love the colours! Hugs, Moni

CarolinesGlede sa...

så søte kort du har laget! så fint fargelagt!! :)

Stempelguri sa...

Kjempeflotte kort!! Takk skal du ha! Du har jammen laget mange flotte kort i høst, er nok mange som blir gledet av deg nå like før jul :) Ønsker deg en flott juletid!
Klem Cesilie 8-)