"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

mandag 29. desember 2008

From the heart - Wishing you a perfect day - Two cards made for Forsbakk's Ting og Tang. :o)

Her er to kort jeg har laget for hobbybutikken Forsbakks Ting og Tang, som holder til på Fauske. De selger disse kjempesøte stemplene fra Whiff of Joy, som jeg nå, endelig, har skaffet meg noen av. :o)

Her er stempelet "Melinda reading a book" brukt, sammen med et stempel fra "Sentiment collection": "Wishing you a perfect day!" De finnes under nyheter i nettbutikken. Jeg har fargelagt motivet med Promarkers og hvit penn. Mønsterarket er fra Making Memories og heter "Small floral poolside paperie". Den lille hvite rosen i midten av blomsten, heter i nettbutikken "ribbon roses hvite", og kommer i en pakke med 40 stk for kr. 39,-.


Here are two DT cards made for Forsbakk's Ting og Tang. I have used the cute Whiff of Joy stamp "Melinda reading a book" and a sentiment stamp from the "Sentiment collection" on the first one. The colouring is done with Promarkers and white pen. DP: making Memories "Small floral poolside paperie". The white ribbon roses come in packages with 40 in them.

Kort nummer to har samme blåfargede Bazzillkartong og mønsterark, men to andre WoJ stempler: "From the heart" og hjertet, begge fra "Sentiment collection". Sirkelen med hjerter er laget med en hjørnepunch. Den fås også kjøpt i nettbutikken til Forsbakks Ting og Tang! :o)

The second card has the same blue coloured Bazzill cardstock and DP, but with two other WoJ stamps: the sentiment : "From the heart" and the heart, both from the "Sentiment collection" . The circle with hearts is made with a corner punch. You can buy it at Forsbakk's Ting og Tang! :o)

Ta gjerne en titt innom inspirasjonsbloggen til Forsbakk's Ting og Tang: adresse Stempelguri's stemplerier.

Forsbakk's Ting og Tang's Inspirational blog has this address: Stempelguri's stemplerier

So: From the heart - Wishing you a perfect day!
(though, it IS evening here now...) :o)

9 kommentarer:

eba sa...

Hei, takk for hilsen. Nydelig kort du har laget! WoJ stemplene er blant favorittene mine! ;)
Eba.

Anne I P sa...

Hei Hege-Annie!
Nå har jeg oppdaget en ny blogg - hvorfor har jeg ikke sett den før da??? Her er det jammen mye lekkert.Flott fargelagt og sammensatt. Nyyyydelig er det!

Godt nytt år!

Hilsen fra Anne

Camilla sa...

Så fint det var med de utstansede hjertene, full av ideer du;) og så har du fått så fin ny overskriftsbilde på bloggen din!

Godt nytt år! (Kanskje vi får til å treffes i år, he he)

Maya sa...

Kjempelekre kort,Hege-Annie :)
Tusen tusen takk for kort og gave som dumpet ned i postkassa mi *klem*
Jeg ønsker deg en fabelaktig nyttårsfeiring,og masse godt for det nye året!
Klemmer fra Maya :)

Inger Marie sa...

Så nydelig kort Hege-Annie :)
Og tusen takk for alle flotte kommentarer du har gitt meg i
2008 :)
Det har vært så kjekt å følge med i bloggen din på alt det nydelige du har laget, gleder meg til fortsettingen i 2009.
Ha en fin feiring av det nye året og så ønsker jeg deg et kreativt og godt nytt år
God klem

Inger Marie sa...

Glemte helt og si at du hadde fått et kjempe fint bilde av deg på bloggen :)

Kirsten sa...

Åååå - så lekkert, Hege-Annie!
Jeg ønsker deg en strålende nyttårsfeiring, og alt godt i året som kommer!

God klem

Aud sa...

Så nydelige kort!

Vil gjerne se en kavalkade i bloggen din også! :o)

Tusen takk for alle dine hyggelige kommentarer i bloggen min gjennom året, alltid så koselig å høre fra deg!♥
Ønsker deg et fantastisk godt nytt år!

Jorunn sa...

Nydelige kort!!! Er så skjønne desse WOJ motivene!

Vil med dette få ønske deg et godt og kreativt nytt år! Gleder meg til å stoppe innom bloggen din i 2009 også!

stor klem,
Jorunn