"Think you can't change the world? Too late, you already have. It was changed for the better the minute you were born. There are more people than you can imagine who will never be the same because they came in contact with you, if only for a fleeting moment."
~ Gail Purcell Elliott ~

torsdag 8. januar 2009

Dekorert gaveeske for Forsbakks Ting & Tang - A decorated gift box for Forsbakk's Ting & Tang

Jeg har i ettermiddag dekorert denne gaveesken med vindu for Forsbakk's Ting og Tang. Jeg fikk akkurat plass til en slik boks med Ferrero Rocher nedi esken, så den er genial sånn! :) Cesilie Forsbakk selger slike gaveesker med vindu i nettbutikken sin, sammen med dette andre jeg har brukt for å dekorere esken: Whiff of Joy stempel: "Melinda hugging heart". Tekststempler fra Stempelglede: ett fra "Gratulerer" kolleksjonen og ett fra "Min venn" stempelplaten. Blomstermotiver i to størrelser fra Stempelglede: "Grunge Collection". Mønsterark: FabricBrocade Rouge Paperie, fra Making Memories. Ribbon roser hvite. Perler fra Kaisercraft i fargen Champagne.

Melinda er fargelagt med Promarkers tusjer. Papiret er kantet med CatsEye Dusty Plum. Blomstene er stemplet med CatsEye i fargene Dusty Plum, Warm Red og Chianti. :o)

A gift box with window decorated for Forsbakk's Ting & Tang. The box with Ferrero Rocher chocolates fits perfectly into the gift box! :) Cesilie Forsbakk sells these undecorated gift boxes. I have decorated this one with this stuff which you also find in her web shop: Whiff of Joy stamp: "Melinda hugging heart". Stempelglede stamps with Norwegian texts and flowers from "Grunge collection". Designpaper: Making Memories "FabricBrocade Rouge Paperie". Ribbon roses, white. Pearls, Champagne, from Kaisercraft.

Melinda is coloured with Promarkers. CatsEye Dusty Plum alongside edges. I have stamped the flowers with CatsEye in the three following colours: Dusty Plum, Warm Red and Chianti. :o)



Her ser dere hvordan siden er enkelt pyntet med de samme blomstene fra "Stempelgledes "Grunge Collection". Klikk på bildene for å se dem i større format!

Both sides are also decorated with Stempelglede's "Grunge Collection" flowers. The front carries a congratulation sentiment. Click photos to enlarge them!


Baksiden med vennskapsteksten fra Stempelglede. Søte ribbon roser også her! :)

"Friendship is the poetry of life" it says, translated from Norwegian. Cute ribbon roses here, too! :)

9 kommentarer:

Inger sa...

Så lekker denne er!!
Nydelige motiv og farger.
Takk for koselig kommentar også :)

klem fra Inger

Kristoffa sa...

Gaveesken din var utrolig flott!!! Denne likte jeg!
Tusen takk for besøk i bloggen min. Det er alltid så koselig når noen har tittet innom:) Ved at du besøkte bloggen min fikk jo jeg også sett alt det fine du hadde i bloggen din.

Ha en fin dag!

Mor Kari sa...

Vakker eske! Takk for koselig kommentar. Ang. skiltet over garderobehylla, så er det kjøpt i USA.(desverre)
Jeg er så freidig at jeg spør igjen. Tar du imot bestillinger på kort? De er jo bare helt nydelige!

Angella sa...

Hei snuppa!
Jeg var jo innom her i går også.... takk for award. Jeg har også en til deg liggende:)

Ellers er det nydelig eske med en av mine favorittsjokolade i .... hmmm:)
God helg.
klem
Angella

Inger Marie sa...

Wow så lekker eske, nydelige farger og fargeleggingen din er utrolig flott.
Ha en fin lørdag
God klem

Joanna sa...

Jøsses, denne esken var flott gitt :) nydelig arbeid av deg.

Klem fra Joanna

PS: sender deg et mail ang " spørsmålet " litt seinere i dag ;)

Marie sa...

Flott boks, og perfekt som valentine gave denne her :-)

Stempelguri sa...

Nyyydelig dekorert! <3
Tusen takk :o)
Klem, C

mellem sa...

Kjempeflott gaveeske. Utrulig mye fint du lager :-)